  • 21. Data: 2014-12-30 00:07:57
    Temat: Re: Testy psych dla policji
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello X-Man,

    > na moje oko to było prostackie pogonienie babci z pasów za to że człapała na
    > czerwonym i nie sądzę że jak by ta babcia nagle się zarzymała to by ją zawinęli
    > na maskę raczej by się zatrzymali i otrąbili. Do usiłowania zabójstwa to jeszcze
    > daleko albo usiłowali bardzo nieudolnie...

    Nieudolność usiłowania może być okolicznością łagodzącą dla
    niedorozwiniętego umysłowo a nie dla policjanta na służbie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2014-12-30 00:59:01
    Od: m <m...@g...com>

    > Nieudolność usiłowania może być okolicznością łagodzącą dla
    > niedorozwiniętego umysłowo a nie dla policjanta na służbie.

    Ale tu nie było usiłowania, więc nie mogło być nieudolności usiłowania.

    Mogli nieudolnie postraszyć i w rezultacie zabić, ale na pewno nie
    byłoby to umyślne. Co najwyżej zamiar ewentualny.

    p. m.

  • 23. Data: 2014-12-30 03:14:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-29 o 16:34, Czesław Wiśniak pisze:

    > A gdzie to niebezpieczenstwo ?

    Niebezpieczeństwo stało na światłach obok radiowozu i
    zachodziła obawa że jak ruszy to przechodzącą na czerwonym potrąci.
    I teraz udowodnij że to nie było niebezpieczeństwo. :-)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2014-12-30 07:33:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-30 03:14, RadoslawF wrote:

    > Niebezpieczeństwo stało na światłach obok radiowozu i
    > zachodziła obawa że jak ruszy to przechodzącą na czerwonym potrąci.

    A działanie prewencyjne polegało na tym, żeby odciąć drogę ucieczki z
    drugiej strony?

    > I teraz udowodnij że to nie było niebezpieczeństwo. :-)

    Każdy kto zna podstawy logiki, wie że żadanie udowodnienia nieistnienia
    czegoś jest absurdalne. Czajniczek Russella.

    Shrek.

  • 25. Data: 2014-12-30 09:19:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-30 00:59, m wrote:

    > Mogli nieudolnie postraszyć i w rezultacie zabić, ale na pewno nie
    > byłoby to umyślne. Co najwyżej zamiar ewentualny.

    Sorry, ale kto jak kto - tłumaczenie w wykonaniu
    _policjanta_wydziału_ruchu_drogowego_ , że nie zdaje sobie on sprawy z
    konsekwencji zabawy w celowanie w niepełnosprawnych ruchowo ludzi
    samochodem... No nie wiem - jest równie wiarygodne jak zeznanie lekarza,
    który strzeliłby do właściciela kantoru, że on wcale nie chciał go
    zabić, a jedynie kantor okraść. I tak przypadkiem wyszło.

    Shrek.

  • 26. Data: 2014-12-30 10:19:37
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 29/12/14 23:02, Czesław Wiśniak wrote:

    > Gdzie ?

    pierwszy link z gugla (dyskusja na zlombol.pl) zacytował:
    http://www.macwelt.de/ratgeber/Vorsicht-mit-Dashcams
    -8707319.html
    > In Deutschland, Österreich und der Schweiz verstößt der Einsatz von Dashcams gegen
    den Datenschutz und ist für Privatpersonen verboten.

    Verboten, fersztejen zi? Oraz wspominają "w niektórych krajach jak
    Austria do 10kEuro i 25k w recydywie".

    --
    Alf/red/

  • 27. Data: 2014-12-30 10:23:25
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 29/12/14 22:51, Shrek wrote:
    > osobę w podeszłym wieku, niepełnosprawną ruchowo

    Niepełnosprawna to ona nie była, na filmiku widać że idzie dość żwawo,
    jak na swoja podeszłość. Owszem, powinna była poczekać, bo pewnie już
    jej zielone mrygało.

    > W końcu skoro Frog nie powodował zagrożenia i sam się chwalił na
    > internetach, to jak można się przypierdalać do policjantki na służbie,

    Bo policjantka.
    Ale masz dużo racji.

    --
    Alf/red/
    mam wrażenie, że gdyby policjantki tam wyskoczyły i przeprowadzały

  • 28. Data: 2014-12-30 10:53:26
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Verboten, fersztejen zi? Oraz wspominają "w niektórych krajach jak Austria
    > do 10kEuro i 25k w recydywie".

    Juz ktos to weryfikowal tu na forum, ze to bujda na resorach.

  • 29. Data: 2014-12-30 10:55:13
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 30.12.2014 09:19, Shrek pisze:

> [...]
    > który strzeliłby do właściciela kantoru, że on wcale nie chciał go
    > zabić, a jedynie kantor okraść. I tak przypadkiem wyszło.

    Nie jest ważne gdzie strzelił, ale gdzie strzelał. Tak samo tutaj - nie
    jest ważne jak wyszło ale czy celowali w staruszkę czy nie. IMHO nie
    celowali.

    p. m.

  • 30. Data: 2014-12-30 12:27:52
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m" <m...@g...com> wrote in message
    > Nie jest ważne gdzie strzelił, ale gdzie strzelał. Tak samo tutaj - nie jest
    > ważne jak wyszło ale czy celowali w staruszkę czy nie. IMHO nie celowali.

    ale przeciez wyraznie celowala w nia, co najwyzej z zalozeniem ze albo zdazy
    wyhamowac albo babcia odskoczy, bez naglej, dodatkowej reakcji jednej ze stron
    doszloby do potracenia, jak dla mnie celowanie jest oczywiste

    --
    http://db.org.pl/