  • Data: 2010-09-08 07:24:29
    Temat: Re: Testowanie procesora
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, czytałem, więc tutaj nie panikuję. Zastanawia mnie tylko ten dysk, bo
    > dziwnie się zachowuje przy starcie (tak jakby obcierał) i to skrobanie co
    > kilkanaście (mniej więcej) minut. Mniej więcej, bo to się nie dzieje przy
    > jakiejś czynności, tylko co jakiś czas.

    dysk raczej nie - a jak nie chcesz,
    zeby Ci tak "chrobotal co jakis czas",
    to ustawa AAM na silent (chyba 128);
    u mnie pomoglo (wd 1tb);

    ps
    a sprawdzales rozne sterowniki do karty graf.?

    jak memtest nie wykaze bledow,
    to nie oznacza, ze pamiec jest poprawna;
    (jak wykaze to na bank jest zjebana :)

    tak czy siak po wymianie pamieci na inna
    zostanie tylko wymiana i7 :)