  • Data: 2010-09-12 17:34:51
    Temat: Re: Testowanie procesora
    Od: "Jacek D." <j...@p...onet.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 wrz o godz. 14:20 maX napisał(a):

    > Dlatego pisałem żebyś zamieścił "trailer". Wtedy, skoro to wina softu, ktoś
    > równiez używający tego programu pewnie by zauważył że to "normalne"
    > zachowanie Corela w pewnych sytuacjach.
    Tak, masz rację, ale po 1 nie robiłem tego jeszcze, a po drugie nie chciało
    mi się szukać, gdzie by to zamieścić. Może i to "normalne", ale IMO powinno
    się zdarzać najwyżej przy darmowym sofcie, a nie takim, za który producenci
    każą sobie słono płacić, przy okazji zachwalając jakie to cudo rzeczy
    potrafi. Mam też pakiet Adobe i Photoshop też nie chodzi całkiem płynnie
    (przy zaznaczonych opcjach 3d malowanie pędzlem to porażka), i co fajne,
    Adobe zgania winę na NVidię, Nvidia na Adobe.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek D. [priv = lp<>pl]