  • Data: 2010-09-07 18:50:26
    Temat: Re: Testowanie procesora
    Od: "Jacek D." <j...@p...onet.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07 wrz o godz. 19:09 Radosław Sokół napisał(a):

    > W tym nie ma nic dziwnego, niektóre płyty tak robią.
    Tak, czytałem, więc tutaj nie panikuję. Zastanawia mnie tylko ten dysk, bo
    dziwnie się zachowuje przy starcie (tak jakby obcierał) i to skrobanie co
    kilkanaście (mniej więcej) minut. Mniej więcej, bo to się nie dzieje przy
    jakiejś czynności, tylko co jakiś czas.

    > Sterownik grafiki.
    Odkąd mam Windows 7 zawsze instaluję najnowsze, jak się pokażą. Bez
    różnicy, czy na starszych czy na najnowszych jest to samo. Ostatnio
    najnowsze były w WU.

    > Sterownik grafiki.

    j/w.

    > Spróbuj jakiejś ATI, bo najwyraźniej problem leży albo w
    > ustawieniach BIOSu, albo samym sterowniku i po prostu bę-
    > dzie występował na każdej karcie z układem nVidii. Polecam
    > zrobić reset konfiguracji BIOS i uruchomić komputer na pa-
    > rametrach domyślnych wcześniej jednak -- szczególnie, jeśli
    > coś sobie w BIOSie przestawiałeś.
    >
    > Gdyby procesor coś przekłamywał, komputer by się równie dob-
    > rze zawieszał w takich sytuacjach, a nie uszkadzał grafikę
    > tylko.

    Myślałem o ATI, ale na razie nie mam skąd wziąść takiej karty. Natomiast i
    płyta i grafika są tego samego producenta - gigabyte, więc nie wiem co im
    nie pasuje. Kilka razy też aktualizowałem BIOS, bo odkąd ją kupiłem wyszło
    kilka poprawek. Ale czy na macierzystym czy na nowszych to samo się działo
    i dzieje. Spróbuję jeszcze zresetować ustawienia BIOSu, tzn załaduję
    optymalne, i powgrywam wszystkie sterowniki od GB (łącznie z raidem,
    którego nie mam :). Memtest nie wykazał błędów pamięci, ale może jest tak,
    że te co mam (Patrioty) nie chcą 'współpracować' z płytą? Ale chyba coś by
    memtest wykazał, tak myślę... Ból jest taki, że kupa kasy wywalona, a jeśli
    chodzi o grafikę, to lepiej chodzi na starszym laptopie ze zintegrowaną
    kartą :/

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek D. [priv = lp<>pl]