    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Test porównawczy jezyków programowania
    Date: Mon, 10 Jan 2011 09:28:14 -0600

    On Mon, 10 Jan 2011 04:13:22 -0800 (PST), Mariusz Marszałkowski
    <m...@g...com> wrote:

    >Wszyscy trochę pomieszaliśmy wolny rynek z konkurencją - ja tez.
    >Wzrostowi i rozwojowi sprzyja konkurencja, a wolny rynek jest tylko
    >jednym z jej warunków zaistnienia. Innym warunkiem jest swobodny
    >dostęp do informacji. Aby konkurencja lepiej funkcjonowała, warto
    >ograniczać swobodę na rynku (bo certyfikaty jakby nie patrzyć
    >to jednak są pewnym ograniczeniem) w zamian za dostęp do
    >informacji o jakości pracownika / towaru.
    >
    >Pozdrawiam

    To nic nie ma wspolnego z "wolnym rynkiem". Samoloty maja nei spadac,
    okrety maja nie tonac, samochodom maja nie odpadac kolka, sprzet
    medyczny ma nie zabijac pacjentow i tak dalej.

    Koncepcja ze "wolny wynek wyeliminuje producentow wyrabiajacych
    spadajace samoloty" jest idiotyczna i niz wspolnego nie me nie tylko z
    konkurencja ale i ze zdrowym rozzsadkiem.

    Opor przeciwko certyfikatom w inzinierii komputerowej generowany jest
    przez halasliwych osobnikow nie posiadajacych wymaganych kwalifikacji,
    jak rozneiz nei posiadajacych ani checi ani mozliwosci intelektualnych
    aby te kwalifikacje zdobyc.

    Jakos nei widze podobnyc oporow wsrod inzynierow mechanikow,
    inzynierow budowlanych czy lekarzy

    A.L.