  • Data: 2011-01-10 20:24:25
    Temat: Re: Test porównawczy j?zyków programowania
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jan 2011 21:07:49 +0100, Wojciech Jaczewski
    <w...@o...pl> wrote:

    >Czyli rozmawiacie tam z osobami bez udokumentowanego papierem wykształcenia
    >(bo z dotychczasowych wypowiedzi wynika, że uważasz iż papier świadczy o
    >wiedzy/umiejętnościach, więc osoby go posiadające niewiedzą wykazać się nie
    >mogą)? Po co, skoro z góry zakładasz, że nic mądrego nie są w stanie zrobić?

    Nie, ja nie uwazam ze KAZDY papier swiadczy o wiedzy i umiejetnosci.
    Wrecz pzreciwnie, wiele cerytfikacow z tak zwanych "certificate boot
    camps" nie swiadczy o niczym, araczej swiadczy o tym ze facio proboje
    wejsc kuchennymi drzwiami

    Przypominam moje teze: do programwoania "mission critical systems"
    powinni byc dopuszczani ludzie a) o odpowiednich omiejetnosciach, b)
    umiejetnosciach odpowiednio sprawdzonych.

    Aby inzynier od instalacji elektrycznych dostal przydomek Professional
    Engineer (P.E.) musi meic skonczone studia, 3 lata praktyki
    odpowiednio poswiadczonej i zdac egzamin panstwowy. Dopiero potem moze
    projektowac instalacje elektryczne.

    Podobnie jest z inzynierami mechanikami, inzynierami budownictwa
    itede.

    Jak pisalem, nei widze powodow aby wzgledem inzynierow od komputerow
    stosowac inne zasady.

    A.L.