  • Data: 2011-01-10 22:38:06
    Temat: Re: Test porównawczy j?zyków programowania
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jan 2011 22:52:44 +0100, Wojciech Jaczewski
    <w...@o...pl> wrote:

    >Z ciekawości: jaki to kierunek?
    >Ja studiowałem na elektronice i nie zauważyłem aby absolwenci techników
    >radzili sobie gorzej. Kiedyś nawet doktorant prowadzący jakieś ćwiczenia
    >powiedział do grupy coś w stylu: "czy którekolwiek laboratoria was tu czegoś
    >nauczyły? bo mnie niczego - już więcej się nauczyłem w technikum."

    Elektronika. Bylem pzrez 5 lat wicedyrektorem do spraw dydaktycznych w
    pewnym instytucie na Elektronice PW (Politechnika Warszawska).
    Problemem w skali wydzialu byly (oprocz innych problemow
    dydaktycznych) "pogromy" na pzredmiotach Teoria Obwodow, Uklady
    Elektroniczne i Teoria Pola. Glownie wsrod absolwentow Technikow i
    wsrod roznych amatorow-majsterklepkow, ktorzy mysleli ze jak zbudowali
    radio tranzystorowe to sa madrzejsi od profesora. Niestety, owe
    przedmioty byly bardzo teoretyczne i zmatematyzowane i wiekszoac
    absolwentow technikow "wymiekala"

    A.L.