  • Data: 2011-01-11 00:39:02
    Temat: Re: Test porównawczy j?zyków programowania
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jan 2011 01:07:50 +0100, Jędrzej Dudkiewicz
    <j...@n...com> wrote:

    >Nie jestem elektronikiem i nie znam Teorii Pola ani Teorii Obwodów, ale
    >przypuszczam, że ta wiedza nie jest całkowicie oderwana od
    >rzeczywistości i że może się przydać w najmniej spodziewanych momentach,
    >coś jak, na informatyce, Języki Formalne i Automaty plus Budowa
    >Kompilatorów. Nie jestem w stanie porównać jednego z drugim, ale wiedza
    >wyniesiona z JFA i BK przydała mi się więcej niż raz, więc przypuszczam,
    >że z TO i TP może być podobnie.
    >
    >JD

    Teoria Pola i Teoria obwodow to dla elektronika ABC, absolutnie
    niezbedne. Teoria Obwodow to jak obliczac wlasciwosci i dokonywac
    syntezy obwodow elektronicznych, a Toria Pola to samo tylko dla
    obwodow mikrofalowych.

    Analog z Jezykami Formalnymi itede. nie jest najlepszy, bo o ile bez
    jezykow formalnych da sie obejsc programiscie, to elektronikowi bez
    teorii obwodow czy teorii pola obejsc sie nie da. Uzywa tego na
    codzien

    A.L.