  • Data: 2009-05-31 19:19:42
    Temat: Re: Test Throttle Rocker
    Od: "All" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ivam" w news:gvuht9$np1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    /.../

    skandaliczne).

    > Poka foty!

    To jeszcze półfabrykat. Dopasowanie kształtu i estetykę dopasuję
    po próbach praktycznych. Ale już widać, że będzie ok.

    http://www.wirall.net/m/5167_Throttle_Rocker.JPG
    http://www.wirall.net/m/5168_Throttle_Rocker.JPG

    > Moze zrobisz jeszcze jedna sztuke? Za jakies takie, mniejsze pieniadze, niz te
    "fabryczne" ;)

    Nie ma z tym żadnego problemu o ile tylko dysponujemy materiałem
    termoplastycznym z pamięcią kształtu. Ja znalazłem dokładnie ten
    kawałek we własnych przydasiach i niestety - ani odrobiny wiecej.
    Aż dziw, że takiego tworzywa nie widać na rynku. Mogłoby zrobić
    karierę (a może gdzieś jest?).
    Materiał robi się plastyczny w temperaturze około 100°C
    i po takim podgrzaniu (w garnku z wodą) nadaje mu się pożądany
    kształt. Po ostrygnięciu jest sztywny i sprężysty.

    W tym przypadku cała "produkcja" trwała dosłownie 10 minut.

    > pzdr:
    > Ivam

    All
    KLE500 (Klara)