  • Data: 2009-09-14 22:43:53
    Temat: Re: Test M9
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko pisze:

    > uważaj co piszesz to legendarny system dla wybrańców ;). A serio to jest
    > to bardzo dobra wypowiedź z dużą dawką argumentów przemawiających do
    > rozsądku. Mam wręcz identyczne odczucia.

    Nie znam za bardzo historii Leici, ale mam wrażenie, że jej marka
    wyrosła dzięki produkcji solidnych dalmierzy z dobrą optyką.
    Niekoniecznie tanich, ale za jakość zawsze trzeba zapłacić. Kiedyś te
    ceny pewnie też były wysokie, ale na pewno nie budziły zdziwienia. Teraz
    jednak budzą, bo trudno dla nich znaleźć uzasadnienie. Szczególnie jeśli
    powzięto takie dziwne oszczędności. To równie dobrze w D3x można było
    wstawić wizjer 230000px. Przecież na tym też da się ocenić ostrość,
    trzeba tylko więcej powiększyć. Czy w momencie upowszechnienia wizjerów
    VGA te mniejsze stały się zupełnie niefunkcjonalne? Chociaż ten z Leici
    według testerów ma inne, poważniejsze bolączki niż sama rozdzielczość
    (na 2,5" LCD nie przeszkadza mi rozdzielczość 230 000 px, na prawdę.
    Może 400 000px sprawiło by różnicę, ale między 400 000 a 920 000 pewnie
    różnicy bym nie zauważył).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.