  • 11. Data: 2017-11-03 11:47:14
    Temat: Re: Tesla z rekordową stratą za trzeci kwartał 2017 roku
    Od: p...@g...com

    --A wiesz dlaczego tylko 260?

    The company says that production bottlenecks are to blame and while most
    manufacturing systems at its California plant and Nevada Gigafactory are working at
    rapid rates, some systems have taken longer to get going than it initially expected.
    "It is important to emphasize that there are no fundamental issues with the Model 3
    production or supply chain," said Tesla in a statement. "We understand what needs to
    be fixed and we are confident of addressing the manufacturing bottleneck issues in
    the near-term."

    co ciekawe tylko 220 zostalo dostarczone wiec 40 padlo ofiara kontroli jakosci :-)

  • 12. Data: 2017-11-03 12:27:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Natomiast jest faktem, że zamiast 1500 aut wyprodukowali 260. Mimo
    >wszystko trzymam kciuki za Pszemola.

    1500 aut nawet po 50 k$ to tylko 75mln$.
    Strata nadal wielka.

    J.

  • 13. Data: 2017-11-03 16:07:22
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-03 o 12:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > 1500 aut nawet po 50 k$ to tylko 75mln$.
    > Strata nadal wielka.
    >
    > J.

    Ale tu chodzi nie o te 75 mln $, ale o to, że 1140 osób obeszło się
    smakiem, a kolejka się przesunęła. Jeśli takie poślizgi będą dłuższe,
    firma straci wiarygodność - jak VW na dislu się przejechał...
    T.

  • 14. Data: 2017-11-03 16:12:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ale tu chodzi nie o te 75 mln $, ale o to, że 1140 osób obeszło się
    >smakiem, a kolejka się przesunęła. Jeśli takie poślizgi będą dłuższe,
    >firma straci wiarygodność - jak VW na dislu się przejechał...

    Jak produkcja ruszy, to szybko wiarygodnosc odzyska, a chetni klienci
    na razie ciagle sa.

    Wiec ja bym sie bardziej obawial, ze im zabraknie pieniedzy na dalsza
    dzialalnosc - albo calkiem szybko, jak produkcja nie ruszy, albo w
    dalszym okresie, jesli nie beda w stanie pokryc takich strat.

    J.

  • 15. Data: 2017-11-03 18:37:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 03.11.2017 o 11:17, T. pisze:

    > Traci nie Tesla, ale akcjonariusze. Tesla o
    > tyle, o ile zdecyduje się na kolejną transzę sprzedaży akcji - bo pójdą
    > po niższej cenie. Może zyskać, jesli w dołku będzie chciała skupować akcje.

    Masz jakieś rozdwojenie odnośnie pojmowania firmy i jej akcjonariuszy.
    Na podobnej zasadzie, jak kibic piłki nożnej, że "jak wygrywamy - to MY,
    a jak przegrywają - to ONI".
    Oczywiście, że na spadku kursu tracą akcjonariusze, inwestorzy, czy
    udziałowcy - jakkolwiek ich nie nazwać.
    Natomiast zyskać mogą inni _inwestorzy_ , którzy kupią tanio i potem
    będą mogli sprzedać drożej. O ile jeszcze kiedyś będzie drożej...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2017-11-04 00:24:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rozgryzles system. Wystarczy znalezc duzo frajerow co beda topili swoje pieniadze w
    akcjach firm ktore nie zamierzaja nic produkowac zeby rekiny przejmowaly kase.
    Wychodzi ze tesli produkcja samochodow wadzi z planem zarabiania pieniedzy na nie
    istniejacych samochodach.

  • 17. Data: 2017-11-04 11:57:58
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

> [...]
    Wychodzi ze tesli produkcja samochodow wadzi z planem zarabiania pieniedzy na nie

    Arrinera S.A. ?

    Pozdr,