eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 111

  • 91. Data: 2019-05-03 20:44:52
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-03 20:27, Mateusz Viste wrote:
    > On Fri, 03 May 2019 20:14:23 +0200, kk wrote:
    >> On 2019-04-28 15:22, Mateusz Viste wrote:
    >>> Swoją drogą dziwna sprawa - jutro mają pojawić się pojazdy autonomiczne
    >>> (nawet u mnie na wsi - w radio mówili że w 2020 będą w moim regionie
    >>> autonomiczne minibusy dzięki którym seniorzy 100+ będą mogli wybrać się
    >>> samodzielnie do miasta),
    >>
    >> I jak Ci seniorzy zamówią takiego busa?
    >
    > A jak zamawiają autobus? Nie zamawiają. Wiedzą, że o 10:05 mają być na
    > przystanku pod lasem.

    To nie potrzeba autonomicznych autobusów.

    >
    >> Moim zdaniem to tylko bajanie.
    >
    > Nie znasz się.

    Ludzie wszędzie wypatrują sensacji a to z d..y jest tylko


  • 92. Data: 2019-05-03 21:28:28
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 03 May 2019 20:44:52 +0200, kk wrote:
    > On 2019-05-03 20:27, Mateusz Viste wrote:
    >> On Fri, 03 May 2019 20:14:23 +0200, kk wrote:
    >>> On 2019-04-28 15:22, Mateusz Viste wrote:
    >>>> Swoją drogą dziwna sprawa - jutro mają pojawić się pojazdy
    >>>> autonomiczne (nawet u mnie na wsi - w radio mówili że w 2020 będą w
    >>>> moim regionie autonomiczne minibusy dzięki którym seniorzy 100+ będą
    >>>> mogli wybrać się samodzielnie do miasta),
    >>>
    >>> I jak Ci seniorzy zamówią takiego busa?
    >>
    >> A jak zamawiają autobus? Nie zamawiają. Wiedzą, że o 10:05 mają być na
    >> przystanku pod lasem.
    >
    > To nie potrzeba autonomicznych autobusów.

    Nie rozumiesz problemu. 10 os/km?. Głównie seniorzy. Odległości
    relatywnie duże przy bardzo małej ilości klientów. Głównym kosztem
    łączności autobusowej nie jest ani pojazd, ani paliwo - tylko kierowca.
    Autonomiczny bus rozwiązuje ten problem.

    Mateusz


  • 93. Data: 2019-05-05 11:57:01
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-03 21:28, Mateusz Viste wrote:
    > On Fri, 03 May 2019 20:44:52 +0200, kk wrote:
    >> On 2019-05-03 20:27, Mateusz Viste wrote:
    >>> On Fri, 03 May 2019 20:14:23 +0200, kk wrote:
    >>>> On 2019-04-28 15:22, Mateusz Viste wrote:
    >>>>> Swoją drogą dziwna sprawa - jutro mają pojawić się pojazdy
    >>>>> autonomiczne (nawet u mnie na wsi - w radio mówili że w 2020 będą w
    >>>>> moim regionie autonomiczne minibusy dzięki którym seniorzy 100+ będą
    >>>>> mogli wybrać się samodzielnie do miasta),
    >>>>
    >>>> I jak Ci seniorzy zamówią takiego busa?
    >>>
    >>> A jak zamawiają autobus? Nie zamawiają. Wiedzą, że o 10:05 mają być na
    >>> przystanku pod lasem.
    >>
    >> To nie potrzeba autonomicznych autobusów.
    >
    > Nie rozumiesz problemu. 10 os/km?. Głównie seniorzy. Odległości
    > relatywnie duże przy bardzo małej ilości klientów. Głównym kosztem
    > łączności autobusowej nie jest ani pojazd, ani paliwo - tylko kierowca.
    > Autonomiczny bus rozwiązuje ten problem.

    Mógłbyś nam to jakoś rozpisać?

    Roczne koszty z podziałem na pojazd, paliwo i kierowcę.


  • 94. Data: 2019-05-05 14:12:05
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 05 May 2019 11:57:01 +0200, kk wrote:
    > Roczne koszty z podziałem na pojazd, paliwo i kierowcę.

    Najwyraźniej jesteś ekspertem w każdej dziedzinie, więc powinieneś dać
    sobie z tym radę samodzielnie.

    Mateusz


  • 95. Data: 2019-05-06 00:42:00
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-05 14:12, Mateusz Viste wrote:
    > On Sun, 05 May 2019 11:57:01 +0200, kk wrote:
    >> Roczne koszty z podziałem na pojazd, paliwo i kierowcę.
    >
    > Najwyraźniej jesteś ekspertem w każdej dziedzinie, więc powinieneś dać
    > sobie z tym radę samodzielnie.

    Ja nue muszę. Twierdziłeś, że pojazd i paliwo nie liczą się. Jakby tak
    było to byś chyba nam to przedstawił.


  • 96. Data: 2019-05-06 12:00:00
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    >>> Patrząc na ilość błędów w każdym (dużo prostszym) systemie, nawet
    >>> tym sterującym B737Max, wolałbym nie doświadczać tego na codzień
    >>> na ulicach.
    >>
    >> Niestety doswiadczasz kazdego dnia gdzie błedy systemu wychowania
    >> codziennie kogoś zabijają (w uproszczeniu)
    >>
    >> I tak sobie mysle, ze gdyby wszystkie auta były autonomiczne to
    >> byłoby (zwłaszcza na poczatku)
    >> - duzo drozej
    >> - odrobine wolniej
    >> - duzo bezpieczniej
    >
    > Ale nie mogą wszystkie być od razu autonomiczne tylko raczej
    > "wprowadzenia ruchu lewostronnego – w rozłożeniu przez pięć lat na
    > poszczególne etapy: najpierw tylko samochody ciężarowe, następnie
    > autobusy, a na końcu samochody osobowe i rowery"
    >
    Znaczy sugerujesz ze sie nie da?
    >>
    >> Potrafie sobie wyobrazic sznur samochodów jadacych płynnie przez
    >> miasto stałym tempem bo ich komputery porozumiewaja sie z
    >> komputerami sygnalizacji i dopasowuja do nich predkosc płynnego
    >> przejazdu na całkiem sporych odcinkach.
    >
    > Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    > wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    > mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi prędkościami
    > jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >
    Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po miescie
    niz posiadacz tipo?
    >>
    >> Potrafie sobie wyobrazic, ze predkosc nie bedzie juz tak wazna bo
    >> nawet jezeli dany odcinek przejedziesz w 30 minuta nie 20 to i tak
    >> jestes 20 minut do przodu bo w tym czasie zamiast prowadzic auto,
    >> mozesz robić coś innego, chocby sie wyspac :)
    >>
    > Ile za to jesteś skłonny zapłacić?
    >
    A ile trzeba?
    Wydaje sie ze docelowo samochód mogłby byc porownywalnie drogi skoro
    mozna by go pozbawic czesci wyposazenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Kiedy dyplomata mówi "tak", oznacza to "może"; kiedy mówi "może",
    ma na myśli "nie"; kiedy mówi "nie", nie jest dyplomatą."
    Henry Louis Mencken


  • 97. Data: 2019-05-06 12:23:21
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.05.2019 o 11:00, Budzik pisze:

    >>
    >> Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    >> wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    >> mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi prędkościami
    >> jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >>
    > Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    > Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po miescie
    > niz posiadacz tipo?

    w mieście może różnica niewielka, ale np. na autostradzie ze 140 czy
    180km/h które auto szybciej wyhamuje - Tipo czy Porsche?

    >>>
    >>> Potrafie sobie wyobrazic, ze predkosc nie bedzie juz tak wazna bo
    >>> nawet jezeli dany odcinek przejedziesz w 30 minuta nie 20 to i tak
    >>> jestes 20 minut do przodu bo w tym czasie zamiast prowadzic auto,
    >>> mozesz robić coś innego, chocby sie wyspac :)
    >>>
    >> Ile za to jesteś skłonny zapłacić?
    >>
    > A ile trzeba?
    > Wydaje sie ze docelowo samochód mogłby byc porownywalnie drogi skoro
    > mozna by go pozbawic czesci wyposazenia.
    >

    ja tam nie mogę się doczekać autonomii w firmowym vanie :) ale na długie
    trasy to i w prywatnym fajnie byłoby się zdrzemnąć 2h za kierownicą

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz


  • 98. Data: 2019-05-06 15:59:59
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    >>> Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    >>> wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    >>> mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi
    >>> prędkościami jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >>>
    >> Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    >> Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po
    >> miescie niz posiadacz tipo?
    >
    > w mieście może różnica niewielka, ale np. na autostradzie ze 140 czy
    > 180km/h które auto szybciej wyhamuje - Tipo czy Porsche?
    >
    W Polsce nie wolno 180 wiec i autonomiczne nie powinny tyle jezdzic.
    Co do hamowania ze 140, mysle ze roznica byłaby niewielka a i znaczenie
    tego duzo nizsze bo w razie jakiegos wypadku auta duzo wczesniej
    wiedziałyby o sytuacji bo ze wzgledu na mozliwośc komunikowania sie
    miedzy soba.
    >>>>
    >>>> Potrafie sobie wyobrazic, ze predkosc nie bedzie juz tak wazna bo
    >>>> nawet jezeli dany odcinek przejedziesz w 30 minuta nie 20 to i
    >>>> tak jestes 20 minut do przodu bo w tym czasie zamiast prowadzic
    >>>> auto, mozesz robić coś innego, chocby sie wyspac :)
    >>>>
    >>> Ile za to jesteś skłonny zapłacić?
    >>>
    >> A ile trzeba?
    >> Wydaje sie ze docelowo samochód mogłby byc porownywalnie drogi
    >> skoro mozna by go pozbawic czesci wyposazenia.
    >>
    > ja tam nie mogę się doczekać autonomii w firmowym vanie :) ale na
    > długie trasy to i w prywatnym fajnie byłoby się zdrzemnąć 2h za
    > kierownicą
    >
    Ano własnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !


  • 99. Data: 2019-05-06 21:38:07
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 12:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    >>> I tak sobie mysle, ze gdyby wszystkie auta były autonomiczne to
    >>> byłoby (zwłaszcza na poczatku)
    >>> - duzo drozej
    >>> - odrobine wolniej
    >>> - duzo bezpieczniej
    >>
    >> Ale nie mogą wszystkie być od razu autonomiczne tylko raczej
    >> "wprowadzenia ruchu lewostronnego - w rozłożeniu przez pięć lat na
    >> poszczególne etapy: najpierw tylko samochody ciężarowe, następnie
    >> autobusy, a na końcu samochody osobowe i rowery"
    >>
    > Znaczy sugerujesz ze sie nie da?

    Można liczyć na upowszechnienie systemów wspomagających kierowcę.

    >>>
    >>> Potrafie sobie wyobrazic sznur samochodów jadacych płynnie przez
    >>> miasto stałym tempem bo ich komputery porozumiewaja sie z
    >>> komputerami sygnalizacji i dopasowuja do nich predkosc płynnego
    >>> przejazdu na całkiem sporych odcinkach.
    >>
    >> Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    >> wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    >> mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi prędkościami
    >> jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >>
    > Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    > Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po miescie
    > niz posiadacz tipo?

    To oczywiste. Różne pojazdy mają różne możliwości także te autonomiczne.

    >>>
    >>> Potrafie sobie wyobrazic, ze predkosc nie bedzie juz tak wazna bo
    >>> nawet jezeli dany odcinek przejedziesz w 30 minuta nie 20 to i tak
    >>> jestes 20 minut do przodu bo w tym czasie zamiast prowadzic auto,
    >>> mozesz robić coś innego, chocby sie wyspac :)
    >>>
    >> Ile za to jesteś skłonny zapłacić?
    >>
    > A ile trzeba?
    > Wydaje sie ze docelowo samochód mogłby byc porownywalnie drogi skoro
    > mozna by go pozbawic czesci wyposazenia.
    >

    Ile za usługę jesteś skłonny zapłacić?!


  • 100. Data: 2019-05-06 21:39:15
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 12:23, ddddddddddddd wrote:
    > W dniu 06.05.2019 o 11:00, Budzik pisze:

    >
    >>>>
    >>>> Potrafie sobie wyobrazic, ze predkosc nie bedzie juz tak wazna bo
    >>>> nawet jezeli dany odcinek przejedziesz w 30 minuta nie 20 to i tak
    >>>> jestes 20 minut do przodu bo w tym czasie zamiast prowadzic auto,
    >>>> mozesz robić coś innego, chocby sie wyspac :)
    >>>>
    >>> Ile za to jesteś skłonny zapłacić?
    >>>
    >> A ile trzeba?
    >> Wydaje sie ze docelowo samochód mogłby byc porownywalnie drogi skoro
    >> mozna by go pozbawic czesci wyposazenia.
    >>
    >
    > ja tam nie mogę się doczekać autonomii w firmowym vanie :) ale na długie
    > trasy to i w prywatnym fajnie byłoby się zdrzemnąć 2h za kierownicą
    >

    Nie masz drugiego kierowcy?

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11 . 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: