eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 111

  • 101. Data: 2019-05-06 21:43:45
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 15:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...
    >
    >>>> Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    >>>> wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    >>>> mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi
    >>>> prędkościami jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >>>>
    >>> Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    >>> Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po
    >>> miescie niz posiadacz tipo?
    >>
    >> w mieście może różnica niewielka, ale np. na autostradzie ze 140 czy
    >> 180km/h które auto szybciej wyhamuje - Tipo czy Porsche?
    >>
    > W Polsce nie wolno 180 wiec i autonomiczne nie powinny tyle jezdzic.

    Wręcz przeciwnie. Systemy wprowadza się by zwiększyć osiągi.


  • 102. Data: 2019-05-06 22:59:58
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    >>>>> Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    >>>>> wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    >>>>> mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi
    >>>>> prędkościami jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >>>>>
    >>>> Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    >>>> Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po
    >>>> miescie niz posiadacz tipo?
    >>>
    >>> w mieście może różnica niewielka, ale np. na autostradzie ze 140 czy
    >>> 180km/h które auto szybciej wyhamuje - Tipo czy Porsche?
    >>>
    >> W Polsce nie wolno 180 wiec i autonomiczne nie powinny tyle jezdzic.
    >
    > Wręcz przeciwnie. Systemy wprowadza się by zwiększyć osiągi.
    >
    Jakies zrodło?

    Byc moze docelowo by sie to udało, ale na pewno nie w pierwszych etapach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Kiedy dyplomata mówi "tak", oznacza to "może"; kiedy mówi "może",
    ma na myśli "nie"; kiedy mówi "nie", nie jest dyplomatą."
    Henry Louis Mencken


  • 103. Data: 2019-05-06 22:59:58
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    >>>>
    >>>> Potrafie sobie wyobrazic sznur samochodów jadacych płynnie przez
    >>>> miasto stałym tempem bo ich komputery porozumiewaja sie z
    >>>> komputerami sygnalizacji i dopasowuja do nich predkosc płynnego
    >>>> przejazdu na całkiem sporych odcinkach.
    >>>
    >>> Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    >>> wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    >>> mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi
    >>> prędkościami jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >>>
    >> Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    >> Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po
    >> miescie niz posiadacz tipo?
    >
    > To oczywiste. Różne pojazdy mają różne możliwości także te
    > autonomiczne.
    >
    Zart?
    Masz limity predkosci które kazdy pojazd przekracza co do swoich
    mozliwości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    Frank Herbert


  • 104. Data: 2019-05-06 23:43:54
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 22:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...
    >
    >>>>>
    >>>>> Potrafie sobie wyobrazic sznur samochodów jadacych płynnie przez
    >>>>> miasto stałym tempem bo ich komputery porozumiewaja sie z
    >>>>> komputerami sygnalizacji i dopasowuja do nich predkosc płynnego
    >>>>> przejazdu na całkiem sporych odcinkach.
    >>>>
    >>>> Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    >>>> wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    >>>> mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi
    >>>> prędkościami jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >>>>
    >>> Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    >>> Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po
    >>> miescie niz posiadacz tipo?
    >>
    >> To oczywiste. Różne pojazdy mają różne możliwości także te
    >> autonomiczne.
    >>
    > Zart?
    > Masz limity predkosci które kazdy pojazd przekracza co do swoich
    > mozliwości.
    >

    Możliwości hamowania.


  • 105. Data: 2019-05-06 23:45:00
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 22:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...
    >
    >>>>>> Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    >>>>>> wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    >>>>>> mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi
    >>>>>> prędkościami jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >>>>>>
    >>>>> Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    >>>>> Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po
    >>>>> miescie niz posiadacz tipo?
    >>>>
    >>>> w mieście może różnica niewielka, ale np. na autostradzie ze 140 czy
    >>>> 180km/h które auto szybciej wyhamuje - Tipo czy Porsche?
    >>>>
    >>> W Polsce nie wolno 180 wiec i autonomiczne nie powinny tyle jezdzic.
    >>
    >> Wręcz przeciwnie. Systemy wprowadza się by zwiększyć osiągi.
    >>
    > Jakies zrodło?
    >
    > Byc moze docelowo by sie to udało, ale na pewno nie w pierwszych etapach.
    >

    Jak nie ma lepszych osiągów to po co je chcesz wprowadzać?


  • 106. Data: 2019-05-07 06:59:57
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    >>>>>>> Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    >>>>>>> wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne
    >>>>>>> potrzeby mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też
    >>>>>>> różnymi prędkościami jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >>>>>>>
    >>>>>> Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    >>>>>> Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic
    >>>>>> po miescie niz posiadacz tipo?
    >>>>>
    >>>>> w mieście może różnica niewielka, ale np. na autostradzie ze 140
    >>>>> czy 180km/h które auto szybciej wyhamuje - Tipo czy Porsche?
    >>>>>
    >>>> W Polsce nie wolno 180 wiec i autonomiczne nie powinny tyle
    >>>> jezdzic.
    >>>
    >>> Wręcz przeciwnie. Systemy wprowadza się by zwiększyć osiągi.
    >>>
    >> Jakies zrodło?
    >>
    >> Byc moze docelowo by sie to udało, ale na pewno nie w pierwszych
    >> etapach.
    >>
    > Jak nie ma lepszych osiągów to po co je chcesz wprowadzać?
    >
    A jak sądzisz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
    swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
    Frank Herbert


  • 107. Data: 2019-05-07 06:59:57
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    >>>>>> Potrafie sobie wyobrazic sznur samochodów jadacych płynnie przez
    >>>>>> miasto stałym tempem bo ich komputery porozumiewaja sie z
    >>>>>> komputerami sygnalizacji i dopasowuja do nich predkosc płynnego
    >>>>>> przejazdu na całkiem sporych odcinkach.
    >>>>>
    >>>>> Do tego nie potrzeba pełnej autonomii pojazdów, wystarczy
    >>>>> wspomaganie. No i to jest z gruntu głupie bo ludzie różne potrzeby
    >>>>> mają i różnymi pojazdami dysponują. Pociągi też różnymi
    >>>>> prędkościami jeżdżą i różne priorytety przejazu mają.
    >>>>>
    >>>> Co z tego ze posiadaja rozne pojazdy?
    >>>> Sugerujesz ze jak ktos ma porsche to ma prawo szybciej jezdzic po
    >>>> miescie niz posiadacz tipo?
    >>>
    >>> To oczywiste. Różne pojazdy mają różne możliwości także te
    >>> autonomiczne.
    >>>
    >> Zart?
    >> Masz limity predkosci które kazdy pojazd przekracza co do swoich
    >> mozliwości.
    >>
    > Możliwości hamowania.
    >
    Sugerujesz ze sa samochody ktore nie maja mozliwości hamowania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
    że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.


  • 108. Data: 2019-05-07 07:10:45
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.05.2019 o 20:39, kk pisze:
    >> ja tam nie mogę się doczekać autonomii w firmowym vanie :) ale na
    >> długie trasy to i w prywatnym fajnie byłoby się zdrzemnąć 2h za
    >> kierownicą
    >>
    >
    > Nie masz drugiego kierowcy?

    wyobraź sobie że ani firmowo ani prywatnie nikt nie chce płacić mojemu
    zastępcy :)

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz


  • 109. Data: 2019-05-07 07:31:35
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 maja 2019 11:57:17 UTC+2 użytkownik kk napisał:

    > Mógłbyś nam to jakoś rozpisać?
    >
    > Roczne koszty z podziałem na pojazd, paliwo i kierowcę.

    Zacznijmy od kierowcy
    Jeśli autobus ma być w ciągłym ruchu potrzeba min 5 kierowców
    Każdy z nich zarabia na rękę powiedzmy 4tys to dla pracodawcy koszt ok 7tys. Dolicz
    urlopy kierowców itp i wychodzi pól miliona rocznie


  • 110. Data: 2019-05-07 08:13:01
    Temat: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 06 May 2019 22:31:35 -0700, Kris wrote:
    > W dniu niedziela, 5 maja 2019 11:57:17 UTC+2 użytkownik kk napisał:
    >
    >> Mógłbyś nam to jakoś rozpisać?
    >>
    >> Roczne koszty z podziałem na pojazd, paliwo i kierowcę.
    >
    > Zacznijmy od kierowcy Jeśli autobus ma być w ciągłym ruchu potrzeba min
    > 5 kierowców Każdy z nich zarabia na rękę powiedzmy 4tys to dla
    > pracodawcy koszt ok 7tys. Dolicz urlopy kierowców itp i wychodzi pól
    > miliona rocznie

    Z tą poprawką, że średnia płaca kierowcy autobusu w mojej części Europy
    to 1990 Eur netto.

    Mateusz

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: