eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomiiRe: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Date: Mon, 29 Apr 2019 14:02:32 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <qa6p4b$vdd$3@node1.news.atman.pl>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <zdcy1gtp2koo.co1jvlu2gdoj$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <qa2ovf$l2l$1@dont-email.me> <5cc6939d$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <qa6m82$vdd$2@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1556539339 32173 83.142.196.21 (29 Apr 2019 12:02:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Apr 2019 12:02:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2655309
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.04.2019 o 13:50, p...@g...com pisze:
    > --W sumie czemu - szybszy czas reakcji, bardziej ogarnięty, bo człowiek i
    > tak zawsze zareaguje odruchowo nie optymanie.
    >
    > autonomicznosc to nie sztuczna inteligencja, masz x zaprogramowanych wariantow jak
    wystapi x+1 to klops

    Dokładnie tak samo jak z człowiekiem. Za pierwszym (często i 10 czy 100
    razem) reaguje odruchowo. I na ogół ten odruch to but w hamulec, jak da
    radę to odbije (niekoniecznie zresztą jest to rozsądne). Automat w
    niczym specjalnym tu nie ustępuje człowiekowi. Ba... może się
    potencjalnie szybciej uczyć, bo nie trudno sobie wyobrazić, że google
    zbiera telemetrię ze wszystkich swoich samochodów i "nauczy" się czegoś
    w tydzień, czego ty nie doświadczysz przez całą karierę kierowcy.
    Uczenie się na "cudzych" błędach jest bardzo poważna zaletą.

    > --Problemem jest raczej, że technologi jest raczkująca i "niestabilna", niż
    obecność ludzi dookoła.
    >
    > kaleczna to wlasciwe slowo :-) ale wplywu ludzkich ulomnosci tez bym nie
    umniejszal, Tesla jedzie za dziadkiem co zapomnial kierunek wylaczyc i nie wyprzedzi
    wiec jedzie, jedzie i jedzie :-)

    Pytanie czy lepiej jak się wlecze, niż jak się zabierze do wyprzedzania
    a dziadek w leśną dróżkę - mało to takich przypadków. Zresztą automat ma
    więcej możliwości sprawdzenia co jest przed dziadkiem więc i łatwiej mu
    ocenić. BTW - tesle hyba się nauczyły "lekko wymuszać".

    > PS zamiast swirowac w pogoni za full autonomy (Level 5) niech dostarczy niezawodny
    pojazd z Level 4 czyli Tesla bedzie sama zasuwac po autostradach potem kierowca
    przejmuje ster

    Proteza pod tytułem jedzie w automacie, ale kierowcsa ma kierować
    jest... oszustwem - nikt nie będzie się skupiał na jeżdzie i to tylko
    prawniczy kruczek. Choć i tak pewnie per saldo bezpieczniej.

    > https://www.youtube.com/watch?v=Q14tkD5__dE
    >
    > 2016 czyli 3 lata temu i nadal kicha ?

    A streścisz dla czytających?

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: