  • Data: 2018-09-27 19:06:13
    Temat: Re: Tesla: nieprzyjemne wybudzenie ze snu dla Niemców
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Bolko" <s...@g...com> wrote in message
    news:a13bd15e-efb3-4d9b-b529-4884d79ccc52@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    ps.com...
> [...]
    ortable-wake-up-call-for-germany-all-hands-on-deck/

    > Byłem 2 lata i 3 miesiące
    > Nadal obowiązuje prawo że jak spadnie śniegu powyżej 2 cali
    > to samochody mają zniknąć z publicznych ulic?

    ... to samochody zaparkowane przy brzegu ulicy mają zniknąć,
    aby udostępnić ulice dla pługów.
    Nie mieszkam w samym Chicago tylko na zachodnich przedmieściach
    więc w moim rejonie są inne reguły niż w Chicago.

    > Wiem że czasami spada tam śnieg nawet są miejsca w ilinois gdzie
    > w ciągu roku spada 7 stóp śniegu ale nie w samym chicago

    Chicago dostaje DODATKOWY śnieg w porównaniu do reszty
    Illinois ze względu na bliskość do jeziora Michigan. To jest tzw.
    "Lake Effect Snow"

    > Z drugiej strony walą tam tyle soli na drogi że na następny dzień
    > drogi są czarne

    Otóż to - lepsze utrzymanie dróg w należytym porządku z pewnością
    przyczynia się do mniejszego parcia tutaj na zimowe opony u kierowców.

    > Z trzeciej jak długo jest ten śnieg ?

    Tak długo jak i w Polsce. Czasem nawet dłużej i jest go więcej.
    Jak mieszkałem w Krakowie to śniegu mieliśmy raczej mniej
    niż jest go w Chicago i leżał na ziemi krócej bo temperatura
    częsciej wahała się w okolicy zera w Krakowie a w Chicago
    dłużej siedzi grubo poniżej zera.