  • 171. Data: 2015-10-30 22:29:45
    Temat: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.10.2015 o 19:47, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Ze 2-3 lata temu będąc w Hiszpanii postanowiliśmy się wybrać nad ocean -
    > jedyne 700km w jedną stronę.
    > Start 4 rano, dojechałem na plażę na północ od Tarify około 10 tej. O
    > 12-tej stwierdziliśmy, że wracamy na "naszą" plażę :-)
    > Wszyscy na pokładzie zadowoleni ze "wspaniałej wycieczki" :-)

    No ja tak miałem z wyprawą do Aten z Katerini, trochę bliżej, ale za to
    autem bez klimy, w środku lata.
    Byliśmy w Atenach chyba krócej niż 2 h, bo odbiliśmy się od bram na
    Akropolu.
    Potem dowiedzieliśmy się że ich wieloletni premier (Papandreu bodajże)
    akurat wtedy kopnął w kalendarz i pozamykali wszystko z okazji żałoby.