  • 111. Data: 2015-10-06 09:52:48
    Temat: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 5 Oct 2015 19:50:03 -0500, Pszemol

    > Skądże znowu - bezgłośność jest częścią frajdy...
    > Niedawno widziałem jak podjeżdza pod hotel Karma Fiskera.
    > Cudo. Bezgłośne cudo.

    Tydzień temu prawie mnie Lexus hybrydowy rozjechał.
    Nie słyszałem dziada i wlazłem pod koła (na parkingu).
    No, no, będzie argument... ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 112. Data: 2015-10-06 11:25:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Oct 2015 09:31:07 +0200, J.F.

    > Nie lubie bezglosnych. Lekki pomruk powinien byc, wiem ze pracuje.

    Pomruk to jest potrzebny, żeby wiedzieć kiedy zapalić silnik tudzież bieg
    zmieniać i nie żyłować bezsensownie silnika -- a jak jest elektryk tudzież
    automat, to na szczaw jest potrzebny nawet lekki "pomruk".

    --
    Pozdor Myjk

  • 113. Data: 2015-10-06 14:31:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >tudzież
    >automat, to na szczaw jest potrzebny nawet lekki "pomruk".

    Jechalem kiedys zbyt cichym - nie podobalo mi sie ...

    J.

  • 114. Data: 2015-10-06 15:45:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Oct 2015 14:31:29 +0200, J.F.

    > Jechalem kiedys zbyt cichym - nie podobalo mi sie ...

    Jechałem cichym Lexem GS 450h i było zajebiście
    (poza tym, że ogólnie był super wyciszony). :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 115. Data: 2015-10-06 15:55:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-10-06 09:50, Myjk wrote:

    > Ale osłona silnika jest tylko z nazwy, bo nie chroni silnika, tylko
    > ogranicza ilość brudu dostającego się do komory silnika od strony podwozia.
    > I tak, niejednokrotnie widziałem ludzi z pourywanymi, dyndającymi osłonami
    > -- moja wygląda jakby przeżyła sajgon a jakoś specjalnie źle auta nie
    > traktuję.

    Z drugiej strony, skoro przewody hamulcowe i paliwowe nie odpadają, to
    widać da się to zrobić.

    > Tylko kompletnym odchyłom motoryzacyjnym może zależeć na ryku ze strony
    > silnika.

    Ryk to może niekoniecznie (są stany pośrednie). Ale parafrazując dowcip,
    jak dzwięk V6 ci się nie podoba to jesteś pedał i tyle:P

    Shrek.

  • 116. Data: 2015-10-06 19:11:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Oct 2015 15:55:33 +0200, Shrek

    > Z drugiej strony, skoro przewody hamulcowe i paliwowe
    > nie odpadają, to widać da się to zrobić.

    Ponieważ są przy kołach, albo ukryte w warstwie podłogi
    i przede wszystkim nie na całej jej powierzchni.

    > Ryk to może niekoniecznie (są stany pośrednie).

    Tak czy siak, hałas to hałas i jest uciążliwy niezależnie
    czy jest ryk, wycie, klepanie, czy inny stan pośredni...

    > Ale parafrazując dowcip, jak dzwięk V6
    > ci się nie podoba to jesteś pedał i tyle:P

    Mnie się podoba V6 a jeszcze bardziej V12, co nie znaczy,
    że chcę tego notorycznie słuchać podczas jazdy. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 117. Data: 2015-10-06 19:14:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tue, 6 Oct 2015 15:55:33 +0200, Shrek
    >Ponieważ są przy kołach, albo ukryte w warstwie podłogi
    >i przede wszystkim nie na całej jej powierzchni.

    Bywaja tez nieschowane.

    Ale owszem - zdarza sie, ze koroduja na wylot.

    J.

  • 118. Data: 2015-10-07 12:49:21
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 października 2015 13:59:29 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > http://www.teslamotors.com/supercharger

    No można sobie doładować... http://www.teslamotors.com/findus#/bounds/52.3679992
    ,21.2710983,52.0978767,20.8512898,d?search=superchar
    ger&name=warszawa
    :-)
    pablo

  • 119. Data: 2015-10-21 19:32:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 1 Oct 2015 06:18:16 -0500, Pszemol

    > Tylko ta cena... ech.

    A propos tematu, wpadłem niedawno na test autopilota w Tesli:
    https://www.youtube.com/watch?v=4CZe5DXeYzw

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 120. Data: 2015-10-22 11:51:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Oct 2015 19:32:17 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > A propos tematu, wpadłem niedawno na test autopilota w Tesli:
    > https://www.youtube.com/watch?v=4CZe5DXeYzw

    Nie wiem na co czeka np. ford, który ma już dość sprawnie
    funkcjonujące śledzenie pasa, przecież aż się prosi żeby to spiąć z
    kierownicą.

    --
    Marek