  • 121. Data: 2015-10-22 12:04:08
    Temat: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 11:51, Marek pisze:

    > Nie wiem na co czeka np. ford, który ma już dość sprawnie funkcjonujące
    > śledzenie pasa, przecież aż się prosi żeby to spiąć z kierownicą.

    Patrząc na niektóre pasy na naszych drogach - lepiej nie.

    --
    Liwiusz

  • 122. Data: 2015-10-22 12:22:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 11:51, Marek pisze:

    >Patrząc na niektóre pasy na naszych drogach - lepiej nie.

    Ogolnie - chyba jeszcze dlugo nie. Co innego falszywie ostrzec, a co
    innego skrecic do rowu czy na zly pas.

    Chociaz ... Ford ma Volvo, Volvo pracuje nad automatycznym kierowca,
    Volvo zaczyna brac odpowiedzialnosc
    http://www.msn.com/en-us/autos/autoinnovation/volvo-
    will-take-responsibility-if-its-self-driving-cars-cr
    ash/ar-AAffdsM

    No to jeszcze troche i bedzie mozna wracac po pijaku wlasnym
    samochodem - jako pasazer :-)

    http://www.msn.com/en-us/autos/autoinnovation/7-biza
    rre-driverless-car-predictions/ar-BBia4ai

    J.

  • 123. Data: 2015-10-22 12:53:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-10-01 o 13:18, Pszemol pisze:
    > http://www.wired.com/2015/09/tesla-model-x-suv-revea
    l-specs-price/?mbid=social_fb

    > Zasięg na jednym ładowaniu akumulatora: ponad 400km.
    > Maksymalne przyspieszenie tego SUV takie jak Porshe 911.
    > Tylko ta cena... ech.

    A zwróciłeś uwagę, że Tesla podaje zasięg tylko dla temperatur powyżej 0
    stopni? :-)
    T.

  • 124. Data: 2015-10-22 14:38:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message
    l-specs-price/?mbid=social_fb

    > A zwróciłeś uwagę, że Tesla podaje zasięg tylko dla temperatur powyżej 0
    > stopni? :-)

    Co sugerujesz?
    Że klienci z Norwegii używają tych aut tylko w lipcu i sierpniu?

  • 125. Data: 2015-10-22 14:52:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > Co sugerujesz?
    > Że klienci z Norwegii używają tych aut tylko w lipcu i sierpniu?

    że zgodnie z prawawmi fizyki zasięg przy -20C jest zdecydowanie mniejszy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 126. Data: 2015-10-22 15:19:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 22 Oct 2015 12:04:08 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Patrząc na niektóre pasy na naszych drogach - lepiej nie.

    Dlaczego forda ma obchodzic jakiś kraj 3 świata bez infrastruktury?
    Tesle jak widać nie obchodzi i bardzo dobrze.

    --
    Marek

  • 127. Data: 2015-10-22 15:22:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 22 Oct 2015 12:22:50 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ogolnie - chyba jeszcze dlugo nie. Co innego falszywie ostrzec, a
    co
    > innego skrecic do rowu czy na zly pas.

    J.F. używasz tego ma codzień czy znowu teoretyzujesz? Sledzenie
    działa bardzo dobrze, Tesla też infornuje dźwiękiem że nie może już
    prowadzić sama, w czym problem?

    --
    Marek

  • 128. Data: 2015-10-22 15:27:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 22 Oct 2015 12:52:19 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > że zgodnie z prawawmi fizyki zasięg przy -20C jest zdecydowanie
    mniejszy

    Był zapodany link do testu Tesli w PL, oficjalny zasięg 400 został
    skomentowany tak: "przejechanie 200km to wyzwanie". Więc o czym mowa.

    --
    Marek

  • 129. Data: 2015-10-22 16:13:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Thu, 22 Oct 2015 12:22:50 +0200, "J.F."

    >J.F. używasz tego ma codzień czy znowu teoretyzujesz? Sledzenie
    >działa bardzo dobrze, Tesla też infornuje dźwiękiem że nie może już
    >prowadzić sama, w czym problem?

    Teoretyzuje, ale mniej wiecej wiem jaka to skala trudnosci (bardzo
    trudne).

    Na codzien moze i dziala dobrze, ale pamietaj, ze jeden falszywy alarm
    rocznie to jest o jeden alarm za duzo.
    Bo kazdy taki alarm moze sie skonczyc czolowka lub rowem.

    Przejechales tym choc rok/20 kkm ?

    A przypominam, ze statystyki wypadkow ludzkich sa mniej wiecej jeden
    na 4 mln km.
    Wypadkow z rannymi, bo zwyklych kolizji to pewnie z 10x wiecej, tzn co
    kilkaset tys km ...

    Prawde mowiac to podziwiam tych co to zrobili, nawet jak sie myli co
    10 km ...

    J.

  • 130. Data: 2015-10-22 16:24:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-22 o 14:38, Pszemol pisze:

    > Co sugerujesz?
    > Że klienci z Norwegii używają tych aut tylko w lipcu i sierpniu?

    Sugeruje że klienci z Norwegii (i nie tylko) wózek akumulatorowy
    mają jako trzeci lub czwarty pojazd w rodzinie.
    Więc jest używany na bliskie dystanse w większości do jazdy
    po mieście.