  • Data: 2015-10-22 16:13:18
    Temat: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Thu, 22 Oct 2015 12:22:50 +0200, "J.F."

    >J.F. używasz tego ma codzień czy znowu teoretyzujesz? Sledzenie
    >działa bardzo dobrze, Tesla też infornuje dźwiękiem że nie może już
    >prowadzić sama, w czym problem?

    Teoretyzuje, ale mniej wiecej wiem jaka to skala trudnosci (bardzo
    trudne).

    Na codzien moze i dziala dobrze, ale pamietaj, ze jeden falszywy alarm
    rocznie to jest o jeden alarm za duzo.
    Bo kazdy taki alarm moze sie skonczyc czolowka lub rowem.

    Przejechales tym choc rok/20 kkm ?

    A przypominam, ze statystyki wypadkow ludzkich sa mniej wiecej jeden
    na 4 mln km.
    Wypadkow z rannymi, bo zwyklych kolizji to pewnie z 10x wiecej, tzn co
    kilkaset tys km ...

    Prawde mowiac to podziwiam tych co to zrobili, nawet jak sie myli co
    10 km ...

    J.