  • Data: 2015-10-05 09:09:13
    Temat: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 3 Oct 2015 11:15:26 +0200, Shrek

    > Obudowa przecież nie musi być stalowa.

    Nie musi, a jaka jest?

    > Jakoś sól osłon silnika nie zjada. Niskie temperatury są owszem wrogiem
    > akumulatorów, ale można je ogrzewać ciepłem traconym i wtedy problem
    > chyba tylko przy rozruchu. Zresztą nie wiem jak te akumulatory się psują
    > od temperatury.

    I właśnie to "tylko" mnie trochę przeraża. Ale i tak bym kupił takie auto
    gdyby tylko zaczęła się rozwijać jakaś sieć ładowania/wymiany. Uwielbiam
    niesłyszeć silnika, a żeby zminimalizować problemy zimowe trzymałbym
    takiego teslona w garażu ogrzewanym. :>

    > Ogólnie podejrzewam, że z zimą radzą sobie lepiej od disli:P

    Mój sobie radzi świetnie do tego stopnia, że rano wsiadam do kabiny gdzie
    jest 20 stopni na plusie a samochód jest odśnieżony (o ile stoi pod
    chmurką). :P

    --
    Pozdor
    Myjk