    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla leci w kosmos.
    Date: Sat, 10 Feb 2018 15:32:58 -0600

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
    news:5a7c818d$0$657$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak Teslowe nie będą gorsze to jest ok.

    Jestem pewny na 100% że będą gorsze od najlepszego ludzkiego
    doświadczonego i niezmęczonego kierowcy - mają szansę być
    lepsze tylko od statystycznego kierowcy, bo to nie ci najlepsi
    są przyczyną tych 30 tysięcy śmiertelnych wypadków na drogach.

    > Komercyjna nie, ale może i potrafi. Czyż nie?

    Nie. Tesla ma aktualnie tylko "advanced cruise control".
    Software nie jest w stanie rozpoznać nawet stacjonarnych
    obiektów w świetle drogi i jest o tym wyraźnie w instrukcji.
    Umie nie w mieście tylko na autostradzie (czyli tam, gdzie
    przecież najłatwiej) wozić się za samochodem przed nią,
    na życzenie kierowcy automatycznie zmieniać pas jazdy
    i dostosować prędkość do samochodu przed nią. Tyle.
    Co 30 sekund upomina się gdy kierowca nie trzyma rąk
    na kierownicy, bo ten czujnik rąk jest zastępczym sposobem
    na stwierdzenie czy kierowca kontroluje sytuację...