  • 51. Data: 2020-10-08 10:13:48
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-10-07 o 19:26, nadir pisze:

    > Nie zależy od żadnego punktu widzenia. Akumulator pełny i rozładowany
    > ważą tyle samo.

    Właśnie zaprzeczyłeś teorii względności :-)
    T.

  • 52. Data: 2020-10-08 10:32:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 09:51, WS pisze:

    > ale J.F pytal pod katem wyjazdu na narty, czyli raczej kierunek Tyrol...

    Do Chorwacji na narty?
    Coś Ci się pozajączkowało.
    Zresztą kolejność wpisów też o tym świadczy.

    O nartach się nie wypowiadam co do zasady - bo IMO cały taki wyjazd jest
    bez sensu.

  • 53. Data: 2020-10-08 11:05:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, October 8, 2020 at 10:32:35 AM UTC+2, Cavallino wrote:

    > Do Chorwacji na narty?
    > Coś Ci się pozajączkowało.

    Nawet w moim cytowaniu zostawilem ;)
    Pytanie o termy w okolicach Wiednia, zeby po nartach zrobic przerwe...

    > O nartach się nie wypowiadam co do zasady - bo IMO cały taki wyjazd jest
    > bez sensu.

    W zimie tez cos trzeba robic ;)

  • 54. Data: 2020-10-08 11:12:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.10.2020 o 10:13, T. pisze:

    > Właśnie zaprzeczyłeś teorii względności :-)

    Jak sam zauważyłeś to teoria, a różnica mas między naładowanym i
    rozładowanym akumulatorem jest w tym wypadku pomijalna.

  • 55. Data: 2020-10-08 11:19:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 11:05, WS pisze:

    > Pytanie o termy w okolicach Wiednia,

    I na to odpowiedziałem.

    > zeby po nartach zrobic przerwe...

    Na to nie odpowiadałem, bo było bez związku z wątkiem.

    > W zimie tez cos trzeba robic ;)

    Nadal można nad ciepłym morzem.

  • 56. Data: 2020-10-08 11:30:50
    Od: WS <L...@c...pl>

    > I na to odpowiedziałem.

    > Na to nie odpowiadałem, bo było bez związku z wątkiem.

    :) niby tak, ale ja rozumiem, ze pytanie o termy w ok. Wiednia bylo w kontekscie
    nart, czyli odpowiedz, ze lepiej u Wegrow jest troche nie na temat w tym wypadku, bo
    nie bardzo jest skad tamtedy wracac...
    choc w sumie skitury w Rumunii sa calkiem ciekawe ;)

    dobra, z mojej strony EOT odnosnie tych term ;) i nart w watku o Chorwacji

  • 57. Data: 2020-10-08 11:56:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 11:30, WS pisze:

    > :) niby tak, ale ja rozumiem, ze pytanie o termy w ok. Wiednia bylo w kontekscie
    nart

    A ja to zrozumiałem inaczej.
    Wysokość Wiednia to akurat dobre miejsce na nocleg między Poznaniem a
    Chorwacją, a tego dotyczył wątek.

  • 58. Data: 2020-10-08 15:03:44
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-10-08 o 11:12, nadir pisze:

    > Jak sam zauważyłeś to teoria, a różnica mas między naładowanym i
    > rozładowanym akumulatorem jest w tym wypadku pomijalna.

    W sumie to ciekawe, ile waży prąd.
    Podobno dusza waży 6 g.
    A cały Internet waży kilka kg:
    https://glowny-mechanik.pl/2016/01/23/ile-wazy-inter
    net/

    T.

  • 59. Data: 2020-10-08 16:18:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 08-10-2020 o 09:00, J.F. pisze:

    >Tam nie ma autostrad, tylko wolna droga do Ołomuńca.

    Ile masz tej drogi do Ołomunca - 80 km ?
    Tzn od granicy, bo do granicy z Wrocka tez wolna :-)

    >Nie wchodzi w rachubę przy porównaniu czasu do drogi po autostradach
    >ze Zwardonia.

    Tym niemniej widac - 211km dluzsza trasa, 2:19 dluzsza w czasie.
    Widac nie takie powolne te kilometry :-)

    Gdzie sie wyjezdza na autostrade obecnie - w Zywcu, czy kawal dalej ?
    Bo jak pamietam okolice Makowa - tamte drogi to powolne są.

    >Kilka godzin dziennie, reszta to rozrywka.

    No, a ja mam rozrywke na miejscu, a potem te 12h i tak trzeba
    odsiedziec :-)

    >Dokładanie tak samo jak jedziesz na wycieczkę już w miejscu
    >docelowym.

    No i tam tez patrze czy mi sie oplaca pare godzin jechac aby godzine
    popatrzec :-)

    >Których bym nie widział, bo zapitalałbym autostradą na złamanie
    >karku.

    No wlasnie, przy 90 tez raczej nie zobacze :-)

    >Zresztą, obecnie najsensowniejsza droga do Chorwacji prowadzi przez
    >Słowację i Węgry.

    Ale ja pechowo z Wroclawia :-)

    >Ale o aquaparkach już tak.
    >Zazwyczaj staję w nich po drodze.

    Po tygodniu nad cieplym morzem to jakby zadna atrakcja :-)

    >Polecam jazdę przez Węgry.
    >Termów po drodze zatrzęsienie, po stronie chorwackiej również.

    Ale z Alp to jakos wyjatkowo nie po drodze :-)

    >Ano właśnie.

    J.

  • 60. Data: 2020-10-08 16:34:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A ja to zrozumiałem inaczej.
    >Wysokość Wiednia to akurat dobre miejsce na nocleg między Poznaniem a
    >Chorwacją, a tego dotyczył wątek.

    A ja juz o nartach mysle :-)

    Jak wracajac wyjezdzam rano do domu, to dzien (narciarski) stracony.
    Jak pojezdze "caly dzien" na stoku, to zmeczony zasne za kierownica i
    cale zycie stracone :-(

    J.