  • 61. Data: 2020-10-08 18:22:03
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 16:18, J.F. pisze:

    > Ile masz tej drogi do Ołomunca - 80 km ?
    > Tzn od granicy, bo do granicy z Wrocka tez wolna :-)

    O tym mówię.
    W sumie ile, ze 200 km?
    A dalej pseudoautostrady w permanentnym remoncie i kolejne wolne drogi
    do Austrii.
    Opada ta trasa.

    > Tym niemniej widac - 211km dluzsza trasa, 2:19 dluzsza w czasie.
    > Widac nie takie powolne te kilometry :-)

    Ale liczyłeś przez Cieszyn?
    Bo ja tak właśnie najczęściej jadę.

    > No, a ja mam rozrywke na miejscu,

    W sensie leżenia na plaży w Chorwacji?
    Nie ubędzie jej.

    > No i tam tez patrze czy mi sie oplaca pare godzin jechac aby godzine
    > popatrzec :-)

    A co w zamian proponujesz?
    Bo tak kombinując to w ogóle się nie opłaca wyjeżdżać na wakacje.

    > Ale ja pechowo z Wroclawia :-)

    Nie szkodzi, też przez Wrocław bym jechał.
    Oszczędzasz na dwóch winietkach i nerwów na trasie przez Kłodzko i Czechy.

    > Po tygodniu nad cieplym morzem to jakby zadna atrakcja :-)

    Po pół dnia w samochodzie jak najbardziej jest.

    > Ale z Alp to jakos wyjatkowo nie po drodze :-)

    Góry to zło, które należy omijać.

  • 62. Data: 2020-10-08 18:23:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 16:34, J.F. pisze:

    > Jak wracajac wyjezdzam rano do domu, to dzien (narciarski) stracony.

    W ogóle narciarski i stracony to synonimy.
    Już lepiej w domu zostać i urlop oszczędzić - sam piszesz że szkoda czasu.

  • 63. Data: 2020-10-08 18:51:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W ogóle narciarski i stracony to synonimy.

    Dla ciebie, ja lubie :-)

    >Już lepiej w domu zostać i urlop oszczędzić - sam piszesz że szkoda
    >czasu.

    A latem tez zostac w domu i oszczedzic urlop i pieniadze - coz ty
    takiego cennego widzisz w tych wakacjach ? :-)

    J.

  • 64. Data: 2020-10-08 18:58:27
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, October 8, 2020 at 6:22:05 PM UTC+2, Cavallino wrote:

    >Ale liczyłeś przez Cieszyn?
    Z Wroclawia przez Cieszyn? Toz to chyba bez sensu ;) Nie lepiej z A4 na A1 i na
    Ostrawe? (tak mi sie wydaje, bo ja z Krakowa jezdze na Ostrawe, przez Slowacje nie
    lubie, chociaz mam chalupe kolo Zywca i w sumie moge stamtad zaczynac, jadac na
    Zwardon, ale jeszcze troche ekspresowki brakuje...)

    > Nie szkodzi, też przez Wrocław bym jechał.
    > Oszczędzasz na dwóch winietkach i nerwów na trasie przez Kłodzko i Czechy.

    Hm, jakie dwie winiety? Slowenska tylko (mozna ominac jak covida nie ma... bo droga
    Slowenska 66PLN/7 dni za ~60km jazdy tak na prawde)
    Czeska 50PLN / 10 dni, Au 42 PLN = 92 PLN

    przez Slowacje
    Slowacka 44 PLN / 10dni, Wegierska 61PLN/mc (7 dni troche malo) + A4 Wroclaw-Gliwice
    2x16PLN = 137 PLN

    tez tak uwazam ;)

    > Góry to zło, które należy omijać.

    e tam, jak dla mnie tak samo atrakcyjne jak cieple morze, dlatego lubie riwiere
    Makarska, 2 w jednym ;)

  • 65. Data: 2020-10-09 07:29:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 18:58, WS pisze:

    > Z Wroclawia przez Cieszyn? Toz to chyba bez sensu ;) Nie lepiej z A4 na A1 i na
    Ostrawe?

    Nie, bo dalej masz ten sam syf w Czechach.
    Pamiętaj, że trzeba też ominąć Słowenię.

    > Hm, jakie dwie winiety? Slowenska tylko (mozna ominac jak covida nie ma... bo droga
    Slowenska 66PLN/7 dni za ~60km jazdy tak na prawde)

    I ze dwie h w plecy.

    > Czeska 50PLN / 10 dni, Au 42 PLN = 92 PLN

    Przecież właśnie piszę żeby nie jechać przez Czechy i Austrię, tylko
    przez Węgry.

  • 66. Data: 2020-10-09 07:32:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 18:51, J.F. pisze:

    > Dla ciebie,

    Przecież piszę we własnym imieniu,

    > A latem tez zostac w domu i oszczedzic urlop i pieniadze

    Można, tylko po co wtedy żyć?
    Już z powodu covida na codzień zostaję w domu....

    > - coz ty
    > takiego cennego widzisz w tych wakacjach ? :-)

    Lubię ciepłą wodę i piasek?
    Fakt - Chorwacja nie do końca spełnia założenia, trzeba jechać dalej.

  • 67. Data: 2020-10-09 07:36:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2020-10-08 o 18:22, Cavallino pisze:
    > Ale liczyłeś przez Cieszyn?
    > Bo ja tak właśnie najczęściej jadę.

    Powinienem baczniej śledzić wątek, ale czy przypadkiem piszesz to w
    kontekście dojazdu do słowackiej D1 w Zilinie?
    Od co najmniej 2 lat jest to najgorsza możliwa trasa (może poza
    przejazdem w okolicach 2-3 nad ranem) z powodu permamentnych korków w
    Cadcy i Kysuckim Novym Meste.
    Dużo szybsza (a przetestowałem ją kilkadziesiąt razy) jest trasa przez
    nasze A1 do Ostravy, Frydek-Mystek Bila, Makov i wlot na D1 w Bytcy.
    Odcinek górski jest dodatkowo całkiem fajny z punktu samej jazdy a
    ciężarówki daje się tam wyprzedzać bo jest sporo odcinków z linią
    przerywaną.

    Zdecydowanie odradzam trasę przez Cieszyn, Cadce :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 68. Data: 2020-10-09 08:03:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-10-2020 o 07:36, Mirek Ptak pisze:

    > Od co najmniej 2 lat jest to najgorsza możliwa trasa (może poza
    > przejazdem w okolicach 2-3 nad ranem) z powodu permamentnych korków w
    > Cadcy i Kysuckim Novym Meste.

    W dni robocze czy w weekendy też?

    > Dużo szybsza (a przetestowałem ją kilkadziesiąt razy) jest trasa przez
    > nasze A1 do Ostravy, Frydek-Mystek Bila, Makov i wlot na D1 w Bytcy.

    Bez winietki?

  • 69. Data: 2020-10-09 09:36:25
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, October 9, 2020 at 8:03:42 AM UTC+2, Cavallino wrote:

    > Bez winietki?

    doo Ostrawy autostrada bezplatna
    chyba dalej droga 56 jest platna, ale ominiecie rownolegla to ~10 minut wg googla
    https://goo.gl/maps/sR26iEMP6CKBjdBD6

  • 70. Data: 2020-10-09 09:44:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Przecież piszę we własnym imieniu,

    >Można, tylko po co wtedy żyć?

    Dla piwa :-P

    >Już z powodu covida na codzień zostaję w domu....

    >Lubię ciepłą wodę i piasek?

    Cieplą wode mam w wannie, mozna tez zaoszczedzone pieniadze
    zainwestowac w basenik w ogrodku lub piwnicy :-)
    Piasek ... a co fajnego jest w piasku ? :-P
    Ale wywrotka piasku to tez nie problem :-)