  • Data: 2020-11-13 01:13:26
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-11-12 22:46, J.F. wrote:
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=r0H6uXLSbSs

    >Ale to bryka za 300 tysięcy a nie 20, tyle co twoja! Chyba od bryki
    >za tyle kasy można oczekiwać dużego baku i dobrych osiągów.

    Ale jak to ma byc wypasiona bryka za 300 tys, to przeciez nie
    cysterna.
    A dobre osiagi ... szybko zuzywaja paliwo.

    >No nie :-) Chcę zjeść normalny obiad a tam nie ma ładowarki. Przy
    >jednym zajeździe w Polsce dopiero widziałem, ale zamknięty był, więc
    >bym nie zjadł.

    A znasz dobra knajpe przy tej trasie ?
    Jak nie znasz, to sie mozesz zatrzymac przy takiej z ladowarka :-)

    >No tak, no tak, ale nie 3h.

    Dlatego do czasu googla doliczylem godzine. Szczegolnie gdy i tak
    trzeba jeszcze winietek szukac.

    >Ale nie mam garażu bo w garażu stoi normalny samochód :-)

    To sobie zamienisz :-)

    >Ile Biedronek ma ładowarki? Kiedy będą miały? Dine będzie miał?

    To polubisz zakupy w tych, co beda mialy :-)

    >No i właśnie, wtedy nie ma problemu, ale .. jeszcze raz, jak mi się
    >nie chce iść 300m to jak miałoby mi się chcieć jechać do stacji
    >ładowania?

    Jechac to inna rozmowa. Ile masz do Biedronki ... a ile trwa dojazd
    odbyty "przy okazji" ?

    >Najbliższa jest jakieś 2..3km i nic wokół nie ma poza blokami.
    >Przeprowadzić się mam?

    Czemu nie ... bo na razie, to wychodzi, ze powinienes jezdzic
    tramwajem :-)

    Poza tym potrzebujesz nie ladowarke, tylko miejsce parkingowe i
    gniazdko.
    Sasiedzi sie pewnie na staly przydzial miejsca nie zgodza ... ale sa
    takie, gdzie tak jest.

    >Czyli nie możesz. Kiedyś jakiś mały procent będzie miał, ale to nadal
    >nie wypełni twoich potrzeb. Są jakieś koncepcje by w każdym
    >nowobudowanym budynku była ładowarka, ale ... tak samo jest przepis
    >mówiący o tym by w bloku był AZART. No i jest, ale analogowy.

    Sygnal antenowy jest analogowy.

    >Biedronka to hipermarket i nawet tam nie ma. Podobnie jak toalety. Co
    >powstanie wcześniej?

    Jak kierownictwo zobaczy potrzebe, to myslisz ze ile mu zajmie
    ustawienie ?

    Juz pewnie maja wlasny parking, transformator ...

    I miasto sie wycofalo ?

    J.