  • Data: 2020-10-08 09:00:52
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rlla35$qtn$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 07-10-2020 o 17:55, J.F. pisze:

    >Przez polskie autostrady?
    >Nawet bez sprawdzanie - niemożliwe, na sam Śląsk mam ze 400 km, a
    >dalej droga ta sama.

    Z Poznania jedziesz przez wroclaw i brno.
    W Austrii zaczyna sie ta sama droga ...
    ale do Austrii masz kupe autostrad/ekspresowek.

    >Rozumiem, że między 800 a 200 nie ma nic pośrodku?

    Zysk to kiepska nazwa, bo jednak trzeba w samochodzie swoje
    odsiedziec.

    >Gnając na złamanie karku zmarnowałbym półtora dnia, bo nic z bym z
    >nich nie miał.

    No coz, padla tam sugestia, ze okolicach Grazu piekne widoki ... ale
    ja sie skupiam na drodze niestety ...

    >Owszem - tracę kilka dni urlopu, ale nie wakacji.

    Cieply akwapark po zimnym Baltyku to moze i dobry pomysl, ale nie o
    Baltyku rozmawiamy :-)

    Hm, jakies fajne termy w szerokich okolicach Wiednia poradzisz ?
    Pojezdzic ostatnie pol dnia na nartach, przejechac kawalek, przespac
    sie ... to nie jest takie glupie,

    J.