-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.5.2.55!not-for-mail
From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km
Date: Wed, 30 Aug 2017 23:59:42 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <oo7cg8$eoq$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
References: <59a71139$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.5.2.55
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 30 Aug 2017 21:59:36 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="m4rkiz";
posting-host="213.5.2.55"; logging-data="15130";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.3.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <59a71139$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613851
[ ukryj nagłówki ]On 2017-08-30 21:25, T. wrote:
> Jeśli nadal wątpicie w trwałość elektrycznych układów napędowych, fiński
> taksówkarz udowadnia, że jesteście w błędzie.
nie wątpimy w trwałość układów napędowych tylko paliwowych
> Jego Tesla Model S przejechała dystans 400 000 km w ciągu
> trzech lat. W ciągu tego okresu miał jedną usterkę - musiał naprawić
> akumulatory. Nie wiemy z jakim kosztem się to wiążę
właśnie
> Profesor Juha Pyrhönen z Lappeenranta University of Technology twierdzi,
> że ,,żywotność silników elektrycznych jest całkowicie różna od znanych
> nam jednostek spalinowych. Silniki elektryczne mogą przepracować ok. 100
> 000 roboczogodzin, co w przełożeniu na samochód oznacza przebieg w
> granicach 10 000 000 kilometrów."
kolejny raz, mysle ze nikt nie neguje ze dobrze dobrany i zrobiony
silnik moze byc 'wieczny'
to baterie sa problemem
> Tylko co na to wszystkie punkty serwisowe? Z czego będą żyć
> kiedy na drogach zapanuje ,,elektryczność"?
blacharstwo-lakiernictwo, elektryka i elektronika, zawieszenie,
klimatyzacje, ogumienie, szyby etc. etc.
to wszystko zostaje, być może odpadnie problem z remontami silnikow bo
pewnie beda nieserwisowalne, ale co z tego?
przez ostatnie 20 lat duzy remont silnika zlecalem raz
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.17 08:04 Shrek
- 31.08.17 10:08 p...@g...com
- 31.08.17 10:18 p...@g...com
- 31.08.17 10:21 Shrek
- 31.08.17 10:49 nadir
- 31.08.17 11:21 J.F.
- 31.08.17 11:29 p...@g...com
- 31.08.17 11:31 p...@g...com
- 31.08.17 11:36 Shrek
- 31.08.17 11:36 J.F.
- 31.08.17 11:36 Shrek
- 31.08.17 11:54 nadir
- 31.08.17 12:00 J.F.
- 31.08.17 12:06 nadir
- 31.08.17 12:20 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod