eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 kmRe: Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.5.2.55!not-for-mail
    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km
    Date: Wed, 30 Aug 2017 23:59:42 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <oo7cg8$eoq$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    References: <59a71139$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.5.2.55
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 30 Aug 2017 21:59:36 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="m4rkiz";
    posting-host="213.5.2.55"; logging-data="15130";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.3.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <59a71139$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613851
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2017-08-30 21:25, T. wrote:
    > Jeśli nadal wątpicie w trwałość elektrycznych układów napędowych, fiński
    > taksówkarz udowadnia, że jesteście w błędzie.

    nie wątpimy w trwałość układów napędowych tylko paliwowych

    > Jego Tesla Model S przejechała dystans 400 000 km w ciągu
    > trzech lat. W ciągu tego okresu miał jedną usterkę - musiał naprawić
    > akumulatory. Nie wiemy z jakim kosztem się to wiążę

    właśnie

    > Profesor Juha Pyrhönen z Lappeenranta University of Technology twierdzi,
    > że ,,żywotność silników elektrycznych jest całkowicie różna od znanych
    > nam jednostek spalinowych. Silniki elektryczne mogą przepracować ok. 100
    > 000 roboczogodzin, co w przełożeniu na samochód oznacza przebieg w
    > granicach 10 000 000 kilometrów."

    kolejny raz, mysle ze nikt nie neguje ze dobrze dobrany i zrobiony
    silnik moze byc 'wieczny'

    to baterie sa problemem

    > Tylko co na to wszystkie punkty serwisowe? Z czego będą żyć
    > kiedy na drogach zapanuje ,,elektryczność"?

    blacharstwo-lakiernictwo, elektryka i elektronika, zawieszenie,
    klimatyzacje, ogumienie, szyby etc. etc.

    to wszystko zostaje, być może odpadnie problem z remontami silnikow bo
    pewnie beda nieserwisowalne, ale co z tego?

    przez ostatnie 20 lat duzy remont silnika zlecalem raz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: