eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla - Model 3 - rozczarowujące liczby.Re: Tesla - Model 3 - rozczarowujące liczby.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Tesla - Model 3 - rozczarowujące liczby.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <or3aqm$bh$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <or5bbl$r34$2@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <3...@g...com>
    <59d72021$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <or928o$59b$1@dont-email.me> <or9pav$k0m$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <3...@g...com>
    From: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>
    Date: Sat, 7 Oct 2017 10:21:32 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <59d88e8d$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.72.147.230
    X-Trace: 1507364493 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 89.72.147.230:49319
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3085659933
    X-Received-Bytes: 3090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2615986
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-10-07 o 08:29, p...@g...com pisze:
    > Nonsens. Już teraz brakuje np w zachodniopomorskim specjalistów którzy są w stanie
    ogarnąć cięższy temat i auto jedzie na lawecie do Berlina. Nikt nie inwestuje w ludzi
    i później ASO wymienia wszystkie części jak leci. Wykształcenie dobrego mechanika z
    podstawowym pojęciem o elektronice auta to kilkadziesiąt tysięcy PLN. Szkolenia VW
    czy Boscha w Niemczech to też gruba kasa i tam nie biorą ludzi z ulicy. Czasy
    domorosłych cudotwórców już minęły.

    Są usterki na których polegnie nawet najlepiej przeszkolony serwisant
    jeśli nie ma, ja to nazywam, "inteligencji technicznej". Zdarza się że
    wyświetlany przez komputer błąd wskazuje w dokumentacji zupełnie inna
    przyczynę niż jest faktyczna. Niemcy działają schematycznie (nie
    twierdzę że wszyscy ale w większości nie są kreatywni).
    Polacy lepiej potrafią wgryźć się w temat, tylko dać im dokumentację i
    narzędzia. Ale w ASO takich ludzi ze świecą szukać :) Inna sprawa że
    przypadki wymagające większej rozkminy to rzadkość, więc nie opłaca się
    trzymać takiego łebskiego gościa w serwisie, bo takiemu trzeba więcej
    płacić, a za wymiany części na gwarancji i tak płaci producent więc
    wymieniają jak leci :)

    A co do samochodów elektrycznych, to naprawa będzie się tu zapewne
    sprowadzała do wymiany jakiegoś modułu elektroniki czy wgraniu nowego FW
    :) To dużo prostsze samochody, tylko do ich naprawy trzeba będzie mieć
    trochę więcej wiedzy z zakresu elektroniki niż znajomość prawa Ohma.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: