eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla - Model 3 - rozczarowujące liczby. › Re: Tesla - Model 3 - rozczarowujące liczby.
  • Data: 2017-10-07 13:50:59
    Temat: Re: Tesla - Model 3 - rozczarowujące liczby.
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > On 2017-10-07 01:05, ddddddddddddd wrote:
    >> Mechanicy sami się wyszkolą i jeszcze za to zapłacą. Po to, żeby mieć
    >> lepszą pracę, lub po to, żeby mieć jedyny warsztat w regionie.
    >
    > bardziej chodzi o aso - chcialbys zeby po przyjezdzie na naprawe
    > gwarancyjna pracownik stwierdzil ze niby cos tam slyszal, ale takie auto
    > widzi pierwszy raz wiec poprobuje i "bedzie pan zadowolony"?

    ASO w klasycznym tego słowa nie będzie.
    Tesla nie operuje poprzez sięć niezależnych od niej sieci stacji obsługi -
    wszystko chcą robić samodzielnie: sprzedażą i naprawą zajmuje się Tesla.
    Zero pośredników w postaci niezależnych salonów sprzedaży czy ASO. Ma to
    dobre i złe strony, jak wszystko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: