eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla › Re: Tesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla
    Date: Tue, 23 Jul 2013 14:40:37 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <ksltk7$9re$1@node1.news.atman.pl>
    References: <10nqdftwtt9u2.1f58t94nul80r$.dlg@40tude.net>
    <ksiho8$i6u$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <51ed0c2b$0$1456$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <51ed321e$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <1e3dqgysktlw8$.dlg@myjk.org> <7gf4781tqq1t$.nulrj7upm1xp.dlg@40tude.net>
    <oxrnudjrb29p$.dlg@myjk.org> <ksjpc3$urr$1@usenet.news.interia.pl>
    <51ed7039$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...com> <o...@m...org>
    <kslg05$sos$1@news.task.gda.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ksln2r$2uf$1@node1.news.atman.pl> <4cfjnf0cg7q3$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1374583239 10094 46.21.210.209 (23 Jul 2013 12:40:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jul 2013 12:40:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <4cfjnf0cg7q3$.dlg@myjk.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2499115
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-07-23 13:37, Użytkownik Myjk napisał:

    >>> Można postawić wiatraki bezpośrednio przy stacjach. Wymienne
    >> Wiatrak generuje moc do zasilenie gospodarstwa domowego, naładowanie
    >> (szybkie) akumulatorów jednego pojazdu to ekwiwalent poboru
    >> przez 20 do 30 gospodarstwa.
    >
    > Nie musi być szybkie, a do tego może być tylko wspomagane tą formą.

    Przy stacjach raczej musi być szybkie. W garażu może być wolne
    bo właściciel wstawia wieczorem na 10 do 12 godzin.

    >>> akumulatory pozwoliłyby na ładowanie z mniejszą mocą i w porach
    >>> bardziej odpowiadających możliwościom dostaw energii.
    >> I ekologię szlak trafił bo na część pojazdów
    >> potrzeba po kilka zestawów akumulatorów.
    >
    > Ale ich zużycie będzie rozłożone w czasie,
    > więc nie będzie do końca tak jak sugerujesz.

    Z tym rozłożeniem to do końca nie wiadomo. Będzie rozłożone
    w czasie będzie potrzebne więcej zmagazynowanych zestawów
    akumulatorów.

    > Poza tym, co Wy ludzie z tą ekologią... To pojęcie szerokie jak Rów
    > Mariański. Każdy mówi "ekologia" a często myśli o skrajnie różnych
    > rzeczach. Samochody nie były, nie są i nigdy nie będą ekologiczne tak
    > jakbyśmy sobie tego życzyli.

    A to już zależy czyje życzenia masz na myśli, większość zielonych
    sikała w majtki przy pierwszej hybrydzie która paliła na setkę
    więcej niż moje auto.

    > Ale, mogą być cichsze i nie smrodzić PROSTO w nos. W końcu łatwiej jest
    > założyć filtr (dużo bardziej efektywny -- że tak odniosę się do naszych
    > warunków kotłowania węglem) na komin elektrowni położonej za miastem i w
    > jednym miejscu utylizować syfy, niż pakować kosztowne rozwiązania do
    > każdego pojazdu (typu DPF). To dla mnie wystarczająca "ekologiczność" by
    > promować samochody elektryczne.
    >
    Z tym smrodzeniem to taka urban legend. Bardziej przydatna będzie
    redukcja hałasu.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: