  • Data: 2013-07-24 23:06:21
    Temat: Re: Tesla
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 lipca 2013 22:54:06 UTC+2 użytkownik Marek Włodarz napisał:
    > W artykule <1...@g...c
    om>

    > k...@g...com napisał(a):
    >

    > [...]
    >

    > No, nieco przesadziłeś. Chłodni na trailerze do tira - zgoda, choć nie
    >
    > jestem pewien, czy ta "lodówka" nie jest jeszcze większa...
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > Marek W.
    >
    > --
    >
    > Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

    Na Discovery kiedyś był program o łodziach podwodnych. Sam byłem zdziwiony że taki
    nieduży. Pokazywali sztukę nówkę przed wmontowaniem. Oczywiście z całą infrastrukturą
    zajmowało sporo większą przestrzeń, ale bez szaleństw. Amerykanie chcieli zrobić
    samolot z napędem jądrowym. Zainstalowali reaktor na pokładzie samolotu. I z tym
    latali. Wózkiem widłowym go wyciągali z samolotu. Nigdy go nie wykorzystali do
    napędu. Sprawdzali czy się da. Wyszło że się da pod warunkiem że obsługa będzie
    jednorazowa. Najlepsze jest to że oni puszczali ten reaktor na jakimś jałowym biegu w
    czasie lotu. Barierą nie byłą wielkość reaktora a grubość osłon pilotów i obsługi.