    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Tesla
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <1e3dqgysktlw8$.dlg@myjk.org> <7gf4781tqq1t$.nulrj7upm1xp.dlg@40tude.net>
    <oxrnudjrb29p$.dlg@myjk.org> <ksjpc3$urr$1@usenet.news.interia.pl>
    <51ed7039$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...com> <o...@m...org>
    <kslg05$sos$1@news.task.gda.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ksln2r$2uf$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 23 Jul 2013 13:37:48 +0200

    Tue, 23 Jul 2013 12:48:58 +0200, RadoslawF

    > Wiatrak generuje moc do zasilenie gospodarstwa domowego, naładowanie
    > (szybkie) akumulatorów jednego pojazdu to ekwiwalent poboru
    > przez 20 do 30 gospodarstwa.

    Nie musi być szybkie, a do tego może być tylko wspomagane tą formą.

    > I ekologię szlak trafił bo na część pojazdów
    > potrzeba po kilka zestawów akumulatorów.

    Ale ich zużycie będzie rozłożone w czasie,
    więc nie będzie do końca tak jak sugerujesz.

    Poza tym, co Wy ludzie z tą ekologią... To pojęcie szerokie jak Rów
    Mariański. Każdy mówi "ekologia" a często myśli o skrajnie różnych
    rzeczach. Samochody nie były, nie są i nigdy nie będą ekologiczne tak
    jakbyśmy sobie tego życzyli.

    Ale, mogą być cichsze i nie smrodzić PROSTO w nos. W końcu łatwiej jest
    założyć filtr (dużo bardziej efektywny -- że tak odniosę się do naszych
    warunków kotłowania węglem) na komin elektrowni położonej za miastem i w
    jednym miejscu utylizować syfy, niż pakować kosztowne rozwiązania do
    każdego pojazdu (typu DPF). To dla mnie wystarczająca "ekologiczność" by
    promować samochody elektryczne.

    --
    Pozdor Myjk