  • 51. Data: 2013-10-19 23:26:13
    Temat: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@x...com> napisał w wiadomości
    news:l3uj33$dlf$1@news.task.gda.pl...
    > Jasne. Po prostu w sklepie pracuja ludzie i popelniaja bledy.
    > Wystawiaja jak leci, ich malo obchodzi czy ten sok kosztuje 3.50
    > czy 4.20. Zreszta mnie tez. Bardziej mnie wq* jak ludzie
    > robia lament ze zakupy im wyszly w sumie 20 PLN drozej.

    Ty dobrze zarabiasz, to cię stać. Ale, fortuna się kołem toczy, miej to na
    uwadze.
    W rezultacie może się skończyć na tym, że owe 20 zyla może mieć diametralne
    znaczenie dla kupującego.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 52. Data: 2013-10-20 00:20:34
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 października 2013 23:26:13 UTC+2 użytkownik ACMM-033 napisał:
    > Użytkownik "Marek Borowski" <m...@x...com> napisał w wiadomości

    > Ty dobrze zarabiasz, to cię stać. Ale, fortuna się kołem toczy, miej to na
    >
    > uwadze.
    >
    > W rezultacie może się skończyć na tym, że owe 20 zyla może mieć diametralne
    >
    > znaczenie dla kupującego.
    >

    > --
    >
    > ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    >
    > Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
    >
    > To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
    >
    > wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!

    Znam sporo osób z sobą włącznie że na każdego przychodzą po latach tłustych lata
    chude. Nie dotyczy ludzi przyspawanych do władzy.

  • 53. Data: 2013-10-20 00:25:51
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 10/19/2013 11:26 PM, ACMM-033 wrote:

> [...]
    > na uwadze.
    > W rezultacie może się skończyć na tym, że owe 20 zyla może mieć

    Demagogizujesz. IMO w wiekszosci przypadkow to po prostu
    szukanie oczednosci w niewlascimym miejscu.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 54. Data: 2013-10-20 00:33:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    k...@g...com napisał:

    > Znam sporo osób z sobą włącznie że na każdego przychodzą po latach
    > tłustych lata chude. Nie dotyczy ludzi przyspawanych do władzy.

    O krowach czytałem w jednej Książce, ale kogutki?!

    --
    Jarek

  • 55. Data: 2013-10-20 00:44:31
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 19.10.2013 20:29, Marek Borowski pisze:
> [...]
    > czy 4.20. Zreszta mnie tez. Bardziej mnie wq* jak ludzie
    > robia lament ze zakupy im wyszly w sumie 20 PLN drozej.

    Jasne. Po prostu w elektronice przy montażu też pracują ludzie i
    popełniają błędy. Wstawiają hurtem jak leci, a jednak ich obchodzi czy
    ten cap ma być 68p czy 82p. Może ci ze sklepu powinni zmienić pracę? A
    poważnie to, biorąc pod uwagę miesięczne zakupy w olewającym cenówki
    sklepie, pewnie wychodzi ze dwie stówki+ mniej w portfelu, może dla
    Ciebie to nic, ale zapewniam że dla wielu to dużo, nawet jeżeli dla
    czystej zasady.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 56. Data: 2013-10-20 17:14:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tyle, że jak robisz przeciętne zakupy, to jest tam np. 20 czy 30 pozycji.
    > I zazwyczaj się nie kontroluje tego, o ile kwota nie robi się rażąco
    > wysoka. A potem, nawet się ktoś w domu zorientuje, to pewnie 90% da sobie
    > i tak spokój. Typowe zagranie socjotechniczne.

    Na jedno wychodzi - w obu przypadkach nie ma sensu zmiana ceny
    na półce już po transakcji...

  • 57. Data: 2013-10-20 17:19:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message

    > Bo nierzadko tak jest.

    Ale nie musi tak być i nie ma żadnego powodu aby tak było.

    > Ale ja chcę ten soczek, za cenę, jaka przy nim widniała! Ja ceny nie chcę
    > (chyba, że tej na cenówce, lub niższej, ale ta cenówkowa może być), soczek
    > chcę!

    Przy kasie, jeśli zauważysz istotną dla Ciebie różnicę ceny, zwykle masz
    do wyboru długą procedurę użerania się o "właściwą" cenę albo szybką
    krótką procedurę kupna za tą cenę co jest lub rezygnacji z zakupu przy
    kasie.

  • 58. Data: 2013-10-20 19:16:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-10-19 23:26, ACMM-033 pisze:

> [...]
    > na uwadze.
    > W rezultacie może się skończyć na tym, że owe 20 zyla może mieć

    Bez urazy - ale wypowiedz kolegi Marka jest durna.
    Tu nie chodzi o to, czy mnie stać czy nie. Tu chodzi o zasady (jeszcze
    niektórzy się nimi próbują w życiu kierować).
    Mnie akurat stać, i nie patrzę w każdy paragon, o ile nie widzę rażącej
    różnicy.
    Ale - po pierwsze - nie każdego stać. I to są przeważnie właśnie ci,
    którzy mają największe opory, żeby się "wykłócić" o swoje,
    a po drugie - nie lubię, jak ktoś próbuje mnie wydymać - i kwota ma tu
    najmniej do rzeczy.

    Oczywiście - nie chodzi o sytuacje pomyłkowe, a o celowe działanie
    w celu wydymania grzecznego i słabego klienta - bo ten "silny" i tak się
    nie da wydymać.

  • 59. Data: 2013-10-20 23:39:45
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 20.10.2013 17:19, Pszemol wrote:

> [...]
    > do wyboru długą procedurę użerania się o "właściwą" cenę albo szybką
    > krótką procedurę kupna za tą cenę co jest lub rezygnacji z zakupu przy

    Masz prawo (a nawet obowiązek wobec tych, którzy zostaną później
    oszukani) kupić za tą cenę, która była na półce.

    --
    Mirek.

  • 60. Data: 2013-10-20 23:48:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 23:39:45 +0200, Mirek napisał(a):
    > Masz prawo (a nawet obowiązek wobec tych, którzy zostaną później
    > oszukani) kupić za tą cenę, która była na półce.

    Miales, bo teraz zanim podejdziecie do polki, to cena moze sie zmienic
    :-)

    J.