    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4g8c9$r1v$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4qh0b$5l9$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4rslt$let$1@node1.news.atman.pl>
    Date: 30 Oct 2013 22:51:51 GMT

    ACMM-033 napisało:

    > Kasa, która przez całe 2 dni niepracuje? Podobno w MLM też nie pracuje,
    > choć tam niby procenty od dymania są... cholera, pogubiłem się...

    Pracuje dla mnie. W teorii przynajmniej. Bo skoro "płacę" kartą kredytową
    w ten sposób, że środki odpływają mi z konta w cztery do ośmiu tygodni
    po zakupie, to odsetki są dla mnie. Marne bo marne -- ale to już moja
    wina, mógłbym to na jakąś lokatę włożyć, a nie trzymać na minimalnie
    oprocentowanym ROR.

    > Wolałbym nie czekać na możliwość skorzystania z tej kasy
    > nie-wiadomo-jak-długo...
    > Swojego sraksraka załadowałem przez stronę, SMS zapiszczał, zanim
    > na dobre zdążyłem EMTER nacisnąć... Karta to biały baragon kupowany
    > w kiosku, nawet nie zdrapka.

    Korzystam od lat -- zwykle ładowało w trymiga. Ale, szczerze mówiąc, to
    ja bym wolał żeby zawsze było tak, jak w tym wyjątkowyum przypadku.

    > To jest subiektywna sprawa... Jednakże stoję na stanowisku, że przy takiej
    > obsuwie, bo to dla mnie obsuwa, to powinni od razu przepompować 25 PLN,
    > czyli tyle, ile wpłaciłeś. A jak już chcą dodawać 15, to PO PRZEPOMPOWANIU
    > tych 25 PLN, a w ogóle, to to powinno byc drugie 25, powiedziałbym, że to
    > niewielkie, ale już akceptowalne.

    Biorąc pod uwagę, że nie wiadomo przez kogo zawiniona jest ta obsuwa --
    Różowego Niemca, POLCARD, bank, Master Card, czy jeszcze kogoś innego
    i że zdarzyła się raz na ileśtam przypadków, to nawet 25 zł przepchnięte
    od razu po telefonicznej interwencji też by było akceptowalne. Tego
    właśnie dotyczyła moja uwaga, że na darmo wydali 15 zł.

    > Nawet prowizji za usługę?

    Nawet. Od pięciu lat za bezdurno udzielają dwumiesięczniego kredytu.
    I w dodatku przewalutowują środki bezprowizyjnie.

    --
    Jarek