    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Wed, 30 Oct 2013 22:11:25 +0100
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4g8c9$r1v$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4qh0b$5l9$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnl71m48.9tu.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nic nie krąży, bo jak się okazało, środki zostały tylko zablokowane
    > na koncie karty. Do usługodawcy nie dotarły wcześniej niż potrzeba.

    Kasa, która przez całe 2 dni niepracuje? Podobno w MLM też nie pracuje, choć
    tam niby procenty od dymania są... cholera, pogubiłem się...

    > No własnie, to 25 zł też ma starczyć na długie tygodnie. 40 starczy na
    > jeszcze dłużej, więc o co mam mieć pretensje?

    Wolałbym nie czekać na możliwość skorzystania z tej kasy
    nie-wiadomo-jak-długo...
    Swojego sraksraka załadowałem przez stronę, SMS zapiszczał, zanim na dobre
    zdążyłem EMTER nacisnąć... Karta to biały baragon kupowany w kiosku, nawet
    nie zdrapka.

    > A jakie powinno być, żeby nie było marniutkie?

    To jest subiektywna sprawa... Jednakże stoję na stanowisku, że przy takiej
    obsuwie, bo to dla mnie obsuwa, to powinni od razu przepompować 25 PLN,
    czyli tyle, ile wpłaciłeś. A jak już chcą dodawać 15, to PO PRZEPOMPOWANIU
    tych 25 PLN, a w ogóle, to to powinno byc drugie 25, powiedziałbym, że to
    niewielkie, ale już akceptowalne.

    > Od razu wezmą jedną piątą belkowego. Za 700 tysięcy z hakiem też jakoś
    > przeżyję.

    Szczerze się ucieszę. Ale ćśś... bo jeszcze inni zaczną kombinować.

    > A w wódce jest 40%. Ale to chyba inne procenty, prawda?

    Niestety. Gigahiperinflacja... bankomaty w .zw mają kłopot, bo im się zera
    nie mieszczą. A spiryt powyżej 100% nie urośnie... zresztą, kupiłem
    izopropanol, to jego pić raczej nie należy, zresztą ja i tak nie mogę
    alkoholu, ani soku z cytrusów, grejfrutów konkretnie. Napiłbym się drina
    Wściekły Pies, mam w sklepie pod domem sos Habanero, 300kSc, ale - zdrówko
    nie daje. Za Wasze zdrowie bym dziabnął :)

    > Ja też nie jestem. Więc mu nic nie dam.

    Nawet prowizji za usługę?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.