eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieruRe: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Data: 2013-10-21 02:07:17
    Temat: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:11bev2s8po3ua.1qkwhgdp59vmx$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 20 Oct 2013 23:39:45 +0200, Mirek napisał(a):
    >> On 20.10.2013 17:19, Pszemol wrote:
    >>> Przy kasie, jeśli zauważysz istotną dla Ciebie różnicę ceny, zwykle masz
    >>> do wyboru długą procedurę użerania się o "właściwą" cenę albo szybką
    >>> krótką procedurę kupna za tą cenę co jest lub rezygnacji z zakupu przy
    >>> kasie.
    >> Masz prawo (a nawet obowiązek wobec tych, którzy zostaną później
    >> oszukani) kupić za tą cenę, która była na półce.
    >
    > Miales, bo teraz zanim podejdziecie do polki, to cena moze sie zmienic
    > :-)

    Ja mam pomysł taki - dokumentować cenę fotograficznie. Jak się ma czas, czy
    się na czymś "przejechało" i ma się "uczulenie", następnym razem
    sfotografować cenówkę, możliwie z zawartym na niej kodem towaru, upewnić
    się, że kod na towarze jest taki sam, gdy jej nie zmienili, a następnie
    wykłócać się przy kasie (raczej nie z kasjerką, jak pisałem, ona gówno może,
    tylko np. z kierownikiem), w razie odmowy wziąć paragon, w domu zeskanować,
    dołączyć fotkę cenówki, wysmażyć pisemko do Wydziału Handlu, w zgłoszeniu
    zawrzeć fotkę i skan paragonu (na którym widnieje numer transakcji, więc
    będzie w logach sklepu), liczyć na to, że kontrola odnajdzie tę konkretną
    transakcję i choćby pogrozi paluszkiem sklepowi. Mnie nie zależy na karaniu,
    mnie zależy na rozwiązaniu problemu. Z przyjemnością też zauważam rzeczy
    właściwe. Parę miesiecy temu wysłałem oficjalne zgłoszenie pochwalne o
    kierowcy autobusu, który cierpliwie poczekał na dobiegającą pasażerkę i
    dobrze prowadził wóz. Im też było miło, dostałem odpowiedź. Więc na pewno
    zauważę, jeśli sklep przy takiej sytuacji postąpi wobec mnei właściwie -
    nawet, jeśli to była "nadpłata", zwrócona do poziomu cenówki i taki fakt
    zgłoszony mógłby narazić mimo to kogoś na problemy, to spoko, to już mój
    problem i tak to ubiorę w słowa pochwalne, że nikt na tym nie ucierpi.
    Oczywiście, sam zwrot nie wystarczy, ale jeśli np. przy okazji zostanę
    przeproszony za kłopot, a sprawę załatwią szybko bez zbędnej zwłoki, to może
    napiszę, że "miałem kłopot, a panie mi z uśmiechem pomogły i cały dzień
    miałem dobry humor"? :)) Potafię być miły dla miłych :)))
    Uff... znów się "wylałem", nie mylić z odsikaniem się, kurde, daj mi Boże
    dar zwięzłego pisania! :))
    (to dawny wpływ szkoły, gdzie im dłuższe wypracowanie, choćby i bezsensowne,
    to lepiej...)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    Spamerstwu i "pytaczom" wstęp do skrzynki email surowo zabroniony!
    To, że adres ten jest publiczny i nieodspamiony, nie oznacza, że wolno
    wam tu załatwiać się, do tego jest klop, tylko go z szafą nie pomylcie!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: