eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieru › Re: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
    news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-
    september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Fri, 18 Oct 2013 17:51:55 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <l3se2f$mon$1@dont-email.me>
    References: <l3n3gq$f87$1@somewhere.invalid> <l3pe3h$2ca$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 18 Oct 2013 22:52:00 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="806376400b780697c6eb6779840759d0";
    logging-data="23319";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19uZPG1e0+go4+fl+dCU3w3"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <l3pe3h$2ca$1@node1.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:5xxJiHEyLJPCMtxdT/QMGL5/z2A=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:653465
    [ ukryj nagłówki ]

    "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message
    news:l3pe3h$2ca$1@node1.news.atman.pl...
    > Z tą promocją to bywa dęte, nieraz widzę mleko, że 2 litry 3.2, kosztuje
    > np. 2.99 w promocji. Obok inne mleko 3.2 nie w promocji po 2.79, ceny za
    > litr... Przykład z życia.

    A dlaczego sądzisz że *INNE* mleko miałoby kosztować tyle samo?

    > Mam nadzieję, że zmiana taka jest logowana, aby nie było sytuacji, że
    > klientowi przy kasie więcej wybije i jak zacznie pyszcyć, to na chwilę
    > zmieniamy cenę przy produkcie... Może to brzmi paranoicznie, nie przeczę,
    > ale widywałem już takie cuda, że byłbym stale czujny, by za dużo nie
    > stracić.

    No ale po co zmieniać cenę na półce?
    To klient głupi żeby kupować towar za cenę która mu nie odpowiada?
    Przymus jakiś? Wziąłeś zoczek myśląc że kosztuje 2.99 a kasa wybija
    3.29? Nie podoba Ci się? To mówisz pani że soczku nie chcesz i już...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: