    From: Michał Lankosz <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Fri, 18 Oct 2013 23:31:56 +0200

    W dniu 2013-10-17 17:39, Michał Lankosz pisze:

    > Czy polaryzator rozstrzygnie spór?

    Wykonałem test z polaryzatorem wyciągniętym z LCD. W żadnym położeniu
    wyświetlacz z Tesco nie zaciemnia się. Wyświetlacz więc albo nie ma
    polaryzatora, albo jest jakiś inny, mi nieznany.
    Dodatkowo przycisnąłem wyświetlacz palcem, ale obraz nie zafalował.
    Przednia folia ochronna nie jest gruba, ani specjalnie sztywna.
    Napuściłem kolegę na sklep - potwierdził, że wyświetlacz wygląda
    identycznie jak w Kindle, tyle że ma segmenty zamiast punktów.
    Widzę, że upieracie się przy LCD. Może i mam braki w wiedzy bo czasu na
    wszystko nie ma i tylko staram się być na bieżąco w niektórych
    zagadnieniach.
    LeonKame, co to znaczy 'biedne LCD' ?

    --
    Michał