    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Fri, 18 Oct 2013 21:42:15 +0200

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:l3s0nq$ltt$1@node1.news.atman.pl...

    > A tu się nie zgodzę - wystarczy popatrzyć na gazetki reklamowe, często są
    > dopiski małym druczkiem przy różnych promocjach, że "promocja obowiązuje
    > od x do y w sklepach sieci w miastach a,b,c"

    Ano takowoż. Ja w różnych sklepach, ale najwięcej w Tesco właśnie - ok. 2
    lat, jako "kasownik", czyli ten, co zbiera od ludków kasiorę za fanty wróć,
    towary, zakupy, musiałem mieć choć cień bladego pojęcia, czy to "promocja"
    lokalna, czy ogólna. Tego się też tyczyło moje pytanie (cholera, zadawałem
    takie?) :) - czy jeśli jest jakaś promocja lokalna, tzn. z jednego sklepu,
    to też się programuje z centrali na całość? Uważam, że nie miało by to
    sensu, natomiast musi być jakaś kontrola centrali, aby choćby uniknąć takich
    spraw, jak nagła podwyżka ceny, a jak klient zapyszcy, to zmieniamy na
    cenówce tak, żeby nie widział, pokazuje się klientowi, że taka jest i zamyka
    się gębę. To musi być logowane, aby góra miała kontrolę nad dołem. I jest
    logowane, na szczęście. Sedno mojego pytania - czy zmiany na cenówkach też
    będą logowane?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.