  • 21. Data: 2012-05-22 13:57:40
    Temat: Re: Termporara? piec gazowy junkers - zasada działania, diagnostyka sygnałów z czujnika
    Od: Wojciech Waga <a...@o...pl>

    On 21/05/12 13:26, Q wrote:

    > To juz lepiej wymienic na bezbateryjny - zapalany od turbiny.
    > U matki taki dziala juz wiele lat, no ale wode maja tam
    > wyjatkowa miekka - moze przy twardej juz by "padl"?...

    Bateryjka działa ponad rok. Turbinka może się zakamienić.

    pozdr.
    w.

  • 22. Data: 2012-06-03 20:47:48
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    "Grejon" news:jpd17f$mc5$1@usenet.news.interia.pl

    > Nie wiem czy to takie normalne - ja po wygaszeniu trzymam "wymuszenie"
    > najwyżej pół minuty.

    Dokładnie.
    W pełni sprawny układ nie wymaga dłuższego czasu ręcznego podtrzymania
    przycisku rozruchowego niż 20 sekund.

  • 23. Data: 2012-06-03 20:54:36
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    "Krenauer" news:gq0kr7tjrvfninbrroc9egvea46ngc0qm2@4ax.com

    > W środku siedzą mikroomy, dziesiątki lub setki mikroomów. A odpowiedzią są
    > ampery (grube) i amperozwoje.

    Mógłbyś rozwinąć temat?
    Ostatnimi czasy rzadko kto na grupie udziela odpowiedzi na klucz zawarty w
    poruszanym problemie tylko zaczyna się dyskusja o wszystkim niezwiązanym z
    tematem.
    Nikt nie pytał o zużycie gazu tylko o samą doagnostykę i co jest powodem, że
    wydłużył się dość znacznie czas potrzebny na samopodtrzymanie płomienia.
    Jak zwykle "doktory" grupowe wsadziły swoje 3 grosze do tematu i temat
    zbiegł na centusiów krakowskich. Na elektrodę dużo osób narzeka, ale na
    grupie zaczyna się też robić podobne g...
    Póki co brak konkretów wnoszących coś do sprawy.
    W latach 90 żeby zrozumieć zasadę działania radia wystarczyło sobie w
    ksiegarni kupić książkę z gatunku "urządzenia radiowe" i poczytać czym to
    się je, o co w tym wszystkim chodzi. Po takiej lekturze większość spraw
    stawała się jasna.
    Jak rozumiem obecne piece gazowe to wiedza tajemna dla zamkniętego kręgu
    "fachowców"?
    Chciałbym po prostu poczytać o co tam chodzi, bo to inna szkoła jazdy niż
    polskie piece PGZ-xx gdzie była tylko membrana do wymiany i iglica do
    przesmarowania i piec chodził po 30 lat jak się cyklicznie zadbało o te
    pierwsze wymienione.