  • 21. Data: 2010-01-04 12:59:48
    Temat: Re: Termotransfer i "cynowanie" po radziecku
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Znalazłem jeszcze lepszy - ściąga wersje "HD" w oryginalnym formacie
    > FLV. Mniam:
    >
    > https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3006

    super, dzieki
    AK

  • 22. Data: 2010-01-04 13:10:15
    Od: "kk" <...@...pl>

    > Spiryt też uzywał !. Tylko wyjasnijcie proszę to zabarwienie niebieskie
    > tamponu, to denaturat czy reakcja z miedzią ?. Pamiętam taki kawał Jak
    > Sasza wracał z knajpy po takim spirycie szosą (suchą) to przy sikaniu
    > asfalt sie palił :-). Moze to taki spiryt ?.

    Na butelce napisane ma AMMIAK - po naszemu woda amoniakalna lub Wodny
    roztwór amoniaku

  • 23. Data: 2010-01-04 13:21:40
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Mon, 4 Jan 2010 14:10:15 +0100
    "kk" <...@...pl> wrote:

    > Na butelce napisane ma AMMIAK - po naszemu woda amoniakalna lub Wodny
    > roztw_r amoniaku

    Pewnie ma alkohol w butelce po wodzie amoniakalnej.
    --
    niebieski

  • 24. Data: 2010-01-04 13:23:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Na butelce napisane ma AMMIAK - po naszemu woda amoniakalna lub
    > Wodny roztwór amoniaku

    Pomysl chyba swietny - amoniak i zabrudzenia usuwa i tlenki miedzi
    strawia .. ale mocny gosc, skoro potrafi to wytrzymac bez maski i
    rekawiczek :-)

    J.

  • 25. Data: 2010-01-04 13:29:41
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 4 Sty, 13:52, Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Sasza wracał z knajpy po takim spirycie szosą (suchą) to przy sikaniu
    > asfalt sie palił :-). Moze to taki spiryt ?.

    To nie był spiryt, tylko amoniak. Do odtłuszczania. Ten niebieski
    kolor też mnie zastanowił, ale myślę, że to reakcja po prostu. Ja tam
    odtłuszczam rozpuszczalnikiem nitro, bo jakoś najlepiej mi po nitro
    potem toner chwyta. Natomiast muszę spróbować jeszcze acetonu
    (technicznego!), podobno lepszy.

    J.

  • 26. Data: 2010-01-04 13:56:56
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    kk pisze:

    > Na butelce napisane ma AMMIAK - po naszemu woda amoniakalna lub Wodny
    > roztwór amoniaku

    OK dzieki niedoczytałem, swoją drogą to nie wiedziałem ze woda
    amoniakalna usuwa brud i tlenki miedzi !!!.
    AK

  • 27. Data: 2010-01-04 14:02:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    > OK dzieki niedoczytałem, swoją drogą to nie wiedziałem ze woda
    > amoniakalna usuwa brud i tlenki miedzi !!!.

    Amoniak jest dodawany do bardzo wielu środków czyszczących. Ale w
    Polsce może byc problem z kupieniem a zbyt intensywne poszukiwania
    mogą się skończyć zainteresowaniem służb - woda amoniakalna jest
    używana przy produkcji heroiny metodą "polską" - do uwalniania morfiny
    z kationitu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2010-01-04 14:05:00
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>
    t-videourok-nomer-dva.html

    > Ale o co chodzi - przeciez pisalem o tym .. ponad 5 lat temu.
    > Wtedy mialem dostep do nieograniczonej jak na moje potrzeby ilosci za
    > darmo :-)
    >
    > P.S. Wydaje mi sie ze niektore "papiery do pieczenia" powinny sie nadawac.
    >
    > J.

    A może jakąś spółkę zawiażemy do papieru i tego stopu ?. Ja to na wsi
    mieszkam i nie mam mozliwosci zadziałania ale moze kto chetny sie
    znajdzie ?.

    wym.: 13,7 x 7,5 x 1,6 cm
    waga: 1,61 kg
    cena: 131.60 PLN

    To duża ilość tego stopu a cena nie jest taka maleńka !!! Tez mozna by
    pociąc na kawałki i podzielić. Do cynowania pewnie 0.16 kg na długo
    wystarczy wiec byłoby z przesyłka około 20-23 zł.

    Ale na Pewno jakiś Allegrowicz to z pewnoscią wczesniej zrobi.

    pozdr
    AK

    A papier mozna by jakoś pociąć i podzielic ?.

  • 29. Data: 2010-01-04 14:28:25
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Z Krakowa :)
    > Uprzedzam - taka "roleczka" jest dosc ciezka ;)

    No tak też podejrzewałem, dlatego spytałem skąd - bo to osobiście byłoby
    najlepiej...
    Ale ja z miasta Łodzi, więc trochę daleko...no pomyślę, może coś
    wykombinuję...

  • 30. Data: 2010-01-04 15:11:40
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

> [...]
    > mogą się skończyć zainteresowaniem służb - woda amoniakalna jest
    > używana przy produkcji heroiny metodą "polską" - do uwalniania morfiny
    Tos mnie RoManie zaskoczył :-), kurcze, niebezpieczne to hobby stop
    Wooda niedozwolony (ciekawe czemu ?) woda amoniakalna podejrzana( jw.
    specsluzby czuwają) !!!

    Heh, Niedługo Panowie własne przyrządy trzeba pozamykac w żelaznych
    majtkach, bo mogą służyć do niecnych celów.

    Kiedyś były czasy, w domach handlowych Chemia cała tablice Mendelejewa w
    różnych koktailach mozna było nabyc i nikt nie pytał po co.

    pozdr
    AK