  • Data: 2014-08-25 14:42:32
    Temat: Re: Termostat - cross post ( pojechało to też na Fizyce)
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@g...com>

    > Gdy przekaznik jest bez histerezy, a stala czasu
    >
    > nagrzewania/chlodzenai niewielka, to wlasnie pzrekaznik bedzie klapal
    >
    > bardzo szybko. Co samo w sobie nie jest zle (z dokladnoscia do teg oco
    >
    > chcesz zrobic)

    Hahh.. Jasne że histeria została wzięta pod uwagę. I empiryka też. Tak
    sobie myślę, coby ten przekaźnik wydupcyć z układu i zastąpić go MOSFETEM.
    Napędzanym ICL7xxx. Popatrz na to jeszcze raz. Za pierwszym 'sztychem'
    uwzględniam histerię, grzeję łajzę do To - 5 stopni, jak pokazuje mi DS.
    No i co teraz za drugim razem? Zaś mam włączyć przekaźnik przy temperaturze
    To - 5 stopni? Toż to będzie cykać jak posrane !!

    --
    Histereza to nie odpowiedź obiektu tylko celowa nieczułość regulacji. Jakbyś
    naprawdę wprowadził histerezę to by Ci nie cykało jak posrane tylko jakoś