  • Data: 2014-08-31 17:17:45
    Temat: Re: Termostat - cross post ( pojechało to też na Fizyce)
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Zauwaz ze kolega chce wprowadzic "ujemna histereze". Wylaczac zanim
    > jeszcze sie nagrzalo, bo wie ze dojdzie.

    Nie histerezę tylko przesunięcie. Chce zarówno wyłączać przy -5 jak i z
    powrotem załączać.

    > Glupie to nie jest, nazywa sie chyba zreszta "predykcja" :-)

    To mu nie predyktnie :-) by bujało się wokół +0 tylko wokół -2,5

    > I nie narzeka na klapanie z powodu nadmiernej czulosci, tylko podejrzewa
    > ze bedzie za czesto klapal gdy bedzie pracowal zgodnie z tym co sobie
    > wymyslil.

    Narzeka, napisał, że mu klapie jak posrane po jednym dojściu to zmiana progu
    zadziałania tego przecież nie ma powodu zmienić. Pytał co ma zmienić by mu
    jednak działało.

    > Tylko ze, jak to Piotr czy Pawel pisal - wylaczyc wzrosnie do To-5,
    > wlaczyc jak spadnie do To+5 - to nie sa dobre kryteria do dzialania
    > algorytmu :-)

    Są lepsze niż przesunąć w dół o 2,5 bo jak pisał "klapie jak posrane".