eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.at
    man.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
    Date: Tue, 30 Nov 2010 22:44:31 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 33
    Message-ID: <id3r7v$mbd$1@node1.news.atman.pl>
    References: <id2lmb$d5l$1@node1.news.atman.pl> <id3g54$fn7$1@news.onet.pl>
    <id3ne1$8ri$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-150.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1291153471 22893 84.10.162.150 (30 Nov 2010 21:44:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Nov 2010 21:44:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 101130-1, 2010-11-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232822
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:id3ne1$8ri$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-11-30 19:35, brum pisze:
    >
    >>> Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na
    >>> www.tp
    >>> I co???????????
    >>> I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.
    >>
    >> na rozpatrzenie reklamacji operator ma 30 dni
    >> jest to kuriozum, aby czekac 30 dni na zalatwienie sprawy, ktora zajmuje
    >> lacznie nie wiecej niz godzine (liczac caly proces)
    >> jednoczesnie operator musi zaangazowac dodatkowo pracownika do
    >> rozpatrzenia
    >> reklamacji, wiec traca wszyscy
    >>
    >>
    >
    > Przypominam (niektórym :-) i uświadamiam (pozostałych), że reklamacja ma
    > również charakter majątkowy, zwany odszkodowaniem. W zasadzie, zgodnie ze
    > stosownym rozporządzeniem, coś bez żądania odszkodowania nie powinno być
    > potraktowane jako reklamacja :-)

    Jestem minimalistą. Zadowoliłbym się aktywacją usługi.
    I te ścierwa przysyłają mi non stop reklamy. Załóż sobie
    neostradę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PO MOIM TRUPIE.

    wiatrak

    wiatrak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: