  • Data: 2006-02-28 19:23:43
    Temat: Re: Tendencja :(
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > po co mam placic lona-bi provajderowi ktory dzieli 4 mbitowego DSL'a
    > skoro sam moge miec za niewiele wiecej 6mbit neostrady ?
    > przynajmniej mi bedzie skype chodzil ...

    hehe i tak i nie.
    wielu ludzi niestety nie ma pojęcia o tym co kupuje.
    jak ziomal mówi, że będzie ktoś miał do 2 Mbps za 30 zł a ja oferuję
    256kbps za 48,8 to ... wybierze tamtego ...
    a potem niekoniecznie wróci do mnie, bo będzie miał złe zdanie o
    naciągaczach.

    Niemniej już się spotkałem z Klientem, który u mnie ma 256kbps a w
    rejonie gdzie
    nie mam sieci ma od kogoś innego 1Mbps (!). Za podobną cenę.
    i mówi, że jakos dziwnym zbiegiem okoliczności u mnie "to ma zawsze 256
    a u nich to ma przez większość dnia 30-60 kbps". Ale TEN akurat miał
    porównanie ...

    wojtek