-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Tempomat ekonomiczny (pasywny)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <a...@n...neostrada.pl>
<9npuibw483hc$.1gyvupjv8aoww.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<md799i$kbb$1@usenet.news.interia.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<1gxyt8rf5vytu.1qiw2vb5lyzqr$.dlg@40tude.net>
<md7uft$cmv$1@node1.news.atman.pl> <md9121$ia1$1@dont-email.me>
Date: Fri, 6 Mar 2015 01:44:42 +0100
Message-ID: <1wq80aheznxo9$.1prhcla6d2aho$.dlg@40tude.net>
Lines: 25
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1425602684 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2181 89.77.179.152:61429
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2556965
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 05 Mar 2015 08:37:16 +0100, dddddddd napisał(a):
> mi w mocnym automacie najbardziej przeszkadzają... lagi. Chcę szybko
> ruszyć, wciskam gaz, automat myśli sobie "zaraz zaraz, po wciśnięciu
> gazu coś miałem zrobić... aaa chyba włączyć bieg" i już po chwili rusza
> Manual tego nie ma - strzelam ze sprzęgła i ruszam.
W nowoczesnych skrzyniach nie jest tak źle - reagują naprawdę przyzwoicie.
Do tego jak na prawdę potrzebujesz mieć zredukowany bieg wcześniej, to
prawie każda umożliwia ręczne zrzucenie biegu.
Co do algorytmu to mnie denerwuje, jak chcę tak średnio mocno przyspieszyć
(nie żaden tam kickdown), wciskam gaz, zaczyna się redukcja i to w jakimś
tam płynniejszym-wolniejszym trybie.
Trwa to dłuuuuugo, czas ucieka i żeby nadgonić czas zmiany biegu, sytuacja
zaczyna wymagać jednak mocniejszego przyspieszenia, wciskam więc gaz coraz
mocniej.
Jak automat w końcu namyśli się żeby zredukować bieg, to okazuje się że gaz
już jest na tyle mocno wciśnięty, że automat stwierdza że będziemy
redukować o jeszcze jeden bieg i znowu wszystko od początku.
Więc tyle, że automat ma po prostu jakąś swoją specyfikę.
Nie przewidzi co chcesz zrobić, więc mu trzeba odpowiednio komunikować
własne zamiary.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.15 01:46 Tomasz Pyra
- 06.03.15 07:06 dddddddd
- 06.03.15 07:10 dddddddd
- 06.03.15 12:24 Marek
- 06.03.15 12:25 Marek
- 06.03.15 21:45 re
- 06.03.15 22:39 Tomasz Pyra
- 06.03.15 22:50 re
- 11.03.15 16:35 WildS
- 11.03.15 18:36 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=