  • Data: 2015-03-06 07:10:42
    Temat: Re: Tempomat ekonomiczny (pasywny)
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-06 o 01:44, Tomasz Pyra pisze:

    > W nowoczesnych skrzyniach nie jest tak źle - reagują naprawdę przyzwoicie.

    nie wiem, z dsg praktycznie nie jeździłem

    > Do tego jak na prawdę potrzebujesz mieć zredukowany bieg wcześniej, to
    > prawie każda umożliwia ręczne zrzucenie biegu.

    wtedy to można wcześniej wcisnąć gaz... ale to trochę mało naturalne,
    wciskasz gaz- o! bieg się zmienił, ale trochę za szybko, więc puszczasz
    gaz itd. Wyjeżdżasz z podporządkowanej - masz miejsce - gaz- zanim się
    namyśli to miejsca nie ma. W manualu chyba połowę mniejsza luka
    wystarczy do włączenia się do ruchu (tak żeby nikomu na drodze nie
    przeszkadzać)

    Łukasz