  • Data: 2015-03-05 19:31:36
    Temat: Re: Tempomat ekonomiczny (pasywny)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2015 o 21:25 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Różni się zdecydowanie. To nie samochód ma rządzić kierowcą a kierowca
    > samochodem. Nie ma nic bardziej wkurwiającego niż jazda automatem,
    > który nie może się zdecydować, na którym biegu chce jechać albo
    > zmienia bieg podczas dynamicznego pokonywana zakrętów.

    Świat idzie do przodu, współczesny automat zmienia biegi lepiej i szybciej
    niż 99,95% kierowców.
    Nie ma dla niego znaczenia, czy jedziesz z górki, pod górkę, czy
    "dynamicznie" pokonujesz zakręt. W każdych warunkach dobierze optymalne
    przełożenie.
    Nie ma nic bardziej wkurwiającego niż bezsensowne wachlowanie dźwignią
    zmiany biegów.
    To jest ten sam archaizm co kupowanie auta z szybami "na korbę" i
    tłumaczenie sobie, że tak jest lepiej "bo mam kontrole nad szybkością
    podnoszenia szyby".
    Względy finansowe są jedyne i rozsądne na podstawie których ktoś
    świadomie kupuje tańszy samochód z manualną skrzynią biegów.
    Mówię oczywiście o zwykły dupowozie służącym do przemieszczania się z
    punktu A do pkt. B.

    TG