  • 21. Data: 2012-01-11 19:21:12
    Temat: Re: Telewizor od urodzenia z klawiatruą pecetową
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > "marfi" 4f0dd20d$0$1261$6...@n...neostrada.pl

    > Mnie by to nie przeszkadzało. Problem w tym, czy ten telewizor naprawdę
    > współpracuje ze zwykłą klawiaturą PeCetową. Czy mogę adres w przeglądarce
    > wprowadzić z klawiatury. ZTCW -- tam nie ma w ogóle żadnej przeglądarki
    > internetowej a jedynie jest możliwość uruchamiania czegoś z wybranych
    > stron WWW -- ipla czy iplexu itp...

    Tak jak napisalem wczesniej dowolny samsung z USB i RJ45 jesli to do
    twojej zakutej łepetyny dociera.

    Działa z dowolna klawiatura i mysza USB nawet taka bezprzewodowa po
    blutucie.

  • 22. Data: 2012-01-12 09:39:30
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 10/01/2012 20:04, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "qwerty" jei4ed$24m$...@i...gazeta.pl

    > I ja szukam takiego, którego nie trzeba łamać.
    >
    > Podobnie przydałby się aparat fotograficzny, do którego można by podłączyć
    > zwykła klawiaturę i zwykły, duży monitor oraz zwykły system operacyjny. Bo
    > jednak przeciętny aparat fotograficzny dokonuje obróbki graficznej, na
    > dodatek jakoś kontrolowanej -- przyciskami aparatowymi ustawia się
    > cała masę tego, co ustawiać można w sofcie obsługiwanym przez komputer.
    >
    > TV Samsunga obsługują dowolne WWW, ale adresy tych stron trzeba
    > wprowadzać z pilota, a to nie jest zbyt wygodne.

    Kwestia miesięcy jak zaczną wypuszczać telewizory z Androidem
    (już robią nawet aparaty fotograficzne).

    Aby było na temat - wielkości pendrive są już adaptory HDMI z wbudowanym
    androidem. Za 450zł można kupić media center oparte o Androida.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 23. Data: 2012-01-12 10:41:55
    Temat: Re: Telewizor od urodzenia z klawiatru? pecetow?
    Od: k...@...pl

    On Tue, 10 Jan 2012 22:46:19 +0100, atm <...@v...pl> wrote:

    >Jeszcze chwila i bedzie malware na telewizor ;]

    ciekaw jestem, ktora z firm antywirusowych wypusci program do ochrony
    TV przed wirusami.

    A czy tv ze skypem to kamerke podlacza sie pod usb czy jest wbudowana?
    Mozna ja wylaczyc (przelacznikiem mechanicznym)? Boje sie, ze niedlugo
    za jej pomoca beda nas podgladac.

    Poza tym obecnie mam przeczucie, ze za chwile wszystkie tv z wyjsciem
    w siec, beda nasz szpiegowaly co ogladamy....aby spersonalizowac nas
    profil ogladacza. Sami sie pchamy w to bagno, jak swinie na rzez (na
    facebooka).

  • 24. Data: 2012-01-12 11:05:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup
    > Kwestia miesięcy jak zaczną wypuszczać telewizory z Androidem
    > (już robią nawet aparaty fotograficzne).

    Na pewno nie kupię tv z androidem. Wszędzie go wpychają...

  • 25. Data: 2012-01-12 12:03:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@...pl> 1...@4...com

    > A czy tv ze skypem to kamerke podlacza sie pod usb czy jest wbudowana?
    > Mozna ja wylaczyc (przelacznikiem mechanicznym)? Boje sie, ze niedlugo
    > za jej pomoca beda nas podgladac.

    Zaklej folią aluminiową. ;) I odłącz mikrofon. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-01-12 12:14:20
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 12 Jan 2012 12:05:17 +0100,
    qwerty <q...@p...fm> screamed:

    > Na pewno nie kupię tv z androidem. Wszędzie go wpychają...

    Ja tak. Wszędzie go wpychają...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 13:14:10 user up 13045 days, 1:09, 1 user, load average: 0.94, 0.18, 0.97 ]

    A child of five could understand this. Fetch me a child of five. -- G. Marx

  • 27. Data: 2012-01-12 13:13:15
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 13:14:20 +0100, Artur M. Piwko napisał(a):

    > Ja tak. Wszędzie go wpychają...

    Dobre :-) Niestety takze smutne :-(

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 28. Data: 2012-01-14 00:00:37
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 10.1.2012, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > TV Samsunga obsługują dowolne WWW, ale adresy tych stron trzeba
    > wprowadzać z pilota, a to nie jest zbyt wygodne.

    To może coś takiego?
    http://www.engadget.com/2011/03/16/samsungs-qwerty-f
    lip-smart-tv-remote-is-official-along-with-new/
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 29. Data: 2012-01-14 05:01:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Lukasik" 1qbzmz14bmzxj$....@s...org

    > To może coś takiego?
    > http://www.engadget.com/2011/03/16/samsungs-qwerty-f
    lip-smart-tv-remote-is-official-along-with-new/

    Klawisze są chyba za małe. Najwyraźniej to fotka 1:1 -- imo
    pisanie na tym nie jest łatwe, choć z innej strony patrząc,
    nie trzeba tym pisać aż poematów. Pozostaje jeszcze problem
    wodzenia kursorem po ekranie -- myszka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2012-01-14 07:59:54
    Od: Martin Fox <m...@l...pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 19:41:51 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czy ktoś zna telewizor z dobrym (dobrej jakości) dużym (ze 40 cali
    > po przekątnej) ekranem fabrycznie dostosowanym do podłączenia doń
    > zwykłej klawiatury pecetowej i z możliwością przeglądania tym TV
    > dowolnych stron WWW. Przerabiane Samsungi mnie nie interesują.

    Philipsy z serii PLH66xx jesli dobrze pamietam :)

    --
    Martin Fox