  • 11. Data: 2012-01-10 22:17:25
    Temat: Re: Telewizor od urodzenia z klawiatruą pecetową
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jei0ti$k5r$...@i...gazeta.pl

    > Czy ktoś zna telewizor z dobrym (dobrej jakości) dużym (ze 40 cali
    > po przekątnej) ekranem fabrycznie dostosowanym do podłączenia doń
    > zwykłej klawiatury pecetowej i z możliwością przeglądania tym TV
    > dowolnych stron WWW. Przerabiane Samsungi mnie nie interesują.

    Natchniony tym postem

    "Maciek" 4f0ca461$0$1219$6...@n...neostrada.pl

    > Mówimy jednak o najnowszych telewizorach z funkcją korzystania z internetu,
    > ale inicjator wątku nadmienił, ze to go nie interesuje, bo jest to okrojona
    > możliwość korzystania z netu.

    sprostowuję i wyjaśniam, co następuje:

    Przerabiane telewizory mnie nie interesują.

    oraz dodaję, że interesuje mnie telewizor już fabrycznie przystosowany
    do zwykłej klawiatury. IMO Samsung jest bardzo blisko, ale ja nie chcę
    przerabiać we własnym zakresie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-01-10 23:27:18
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > oraz dodaję, że interesuje mnie telewizor już fabrycznie przystosowany
    > do zwykłej klawiatury. IMO Samsung jest bardzo blisko, ale ja nie chcę
    > przerabiać we własnym zakresie.

    Bo lesiu nic nie trzeba przerabiac podlaczasz klawiature USB i myszke
    USB i dziala na kazdym nowym samsungu z portem USB i RJ45.

    Z pilota wlaczasz klawiature i myszke a pozniej wlaczasz przegladarke
    Netsurf i juz.

    http://wiki.samygo.tv/index.php5/Content_Library_app
    lications_list

    te aplikacje uruchamiasz z poziomu normalnego menu nic nie trzeba
    przerabiac ale zeby o tym wiedziec to trzeba miec mozg zamiast kapusty.

  • 13. Data: 2012-01-11 07:33:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup
    > wtrącę się w dyskusję... chcesz powiedzieć, że każdy telewizor idzie tak
    > "przekręcić"? Tj. inne niż serie "smart" itp.?

    Nie, nie każdy. Jednak coraz więcej telewizorów na rynku jest łamanych. Ostatnio
    zaczęli łamać LG.

    > Jeśli tak, to wiesz może gdzie nieco więcej o tym temacie piszą?

    wyszukiwarka ci pomoże. :)
    Do samsunga to samygo, a do lg to openlgtv.

    > no i jakie jest ryzyko uszkodzenia telewizora w razie niepowodzenia?

    Takie same jak podczas flashowania płyty głównej.

  • 14. Data: 2012-01-11 16:44:48
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 19:41:51 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > zwykłej klawiatury pecetowej i z możliwością przeglądania tym TV
    > dowolnych stron WWW. Przerabiane Samsungi mnie nie interesują.

    Mam od miesiaca TV Panasonic Viera, co prawda tego nie sprawdzalem
    organoleptycznie, ale pisza, ze (ostatnie zdanie szczegolnie, ale wklejam
    calosc dla kontekstu):

    "Być może wiesz już o unikalnej funkcji telewizorów Panasonic VIERA Connect.
    Zapewnia ona dostęp do YouTube(TM), Eurosportu(TM), sieciowych albumów Google's
    Picasa(TM) oraz wielu innych nowych usług bezpośrednio za pomocą telewizora
    VIERA. Jest to tak łatwe jak naciśnięcie pojedynczego przycisku, po
    podłączeniu telewizora do szerokopasmowego łącza internetowego za
    pośrednictwem kabla Ethernet lub sieci WLAN. A teraz usługa ta pozwala na
    jeszcze więcej! Możesz spersonalizować swój własny interfejs wykorzystują do
    21 różnych, charaktery-stycznych dla danego kraju aplikacji lub wykonywać
    połączenia wideo Skype bezpośrednio na ekranie telewizyjnym. Podłącz
    klawiaturę do gniazda USB i już możesz pisać wiadomości dla swoich
    przyjaciół"

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 15. Data: 2012-01-11 17:40:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości
> [...]
    > połączenia wideo Skype bezpośrednio na ekranie telewizyjnym. Podłącz
    > klawiaturę do gniazda USB i już możesz pisać wiadomości dla swoich

    Ale aby wejść do Viera Connect trzeba użyć pilota...
    Chyba tylko dlatego aby mogli sprzedać nowsze telewizory z obsługą
    klawiatury przed wejściem do Viera cośtam :(

    A może jest jakaś tajemnicza kombinacja, która pozwoli za pomocą
    klawiatury USB wejść do Viera cośtam lub zmienić kanał?
    Albo klawiatura USB panasonic viera za jedyne $350?

    --
    marfi

  • 16. Data: 2012-01-11 18:00:56
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 18:40:36 +0100, marfi napisał(a):

    > Ale aby wejść do Viera Connect trzeba użyć pilota...
    > Chyba tylko dlatego aby mogli sprzedać nowsze telewizory z obsługą
    > klawiatury przed wejściem do Viera cośtam :(

    Nie za bardzo kumam problem, klik na pilocie boli czy co?

    > A może jest jakaś tajemnicza kombinacja, która pozwoli za pomocą
    > klawiatury USB wejść do Viera cośtam lub zmienić kanał?

    Nie wiem, nie podlaczalem jeszcze klawiatury.

    > Albo klawiatura USB panasonic viera za jedyne $350?

    To chyba bylaby przesada, zeby glupia klawiatura kosztowala 1/3 ceny 50''
    TV, az sprawdze.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 17. Data: 2012-01-11 18:16:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Nie za bardzo kumam problem, klik na pilocie boli czy co?

    Używam pilota Panasonic TYLKO do włączenia TV - potem używam już innego.
    Aby właczyć Viera cośtam i użyć klawiatury musze iść po pilota Panasonic
    bo nie można (albo nie wiem jak) tego zrobić z klawiatury?
    Po naciśnięciu "Esc" (z rozpędu) na klawiaturze znowu trzeba szukać
    pilota...

    --
    marfi

  • 18. Data: 2012-01-11 18:30:54
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:jei0ti$k5r$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > zwykłej klawiatury pecetowej i z możliwością przeglądania tym TV
    > dowolnych stron WWW. Przerabiane Samsungi mnie nie interesują.

    Panasoniki i nowe, niekoniecznie przerabiane Samsungi. Pierwsze nie mają
    przeglądarki, drugie już tak.

  • 19. Data: 2012-01-11 18:39:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 4f0dd20d$0$1261$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > klawiatury?
    > Po naciśnięciu "Esc" (z rozpędu) na klawiaturze znowu trzeba szukać pilota...

    Mnie by to nie przeszkadzało. Problem w tym, czy ten telewizor naprawdę
    współpracuje ze zwykłą klawiaturą PeCetową. Czy mogę adres w przeglądarce
    wprowadzić z klawiatury. ZTCW -- tam nie ma w ogóle żadnej przeglądarki
    internetowej a jedynie jest możliwość uruchamiania czegoś z wybranych
    stron WWW -- ipla czy iplexu itp...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-01-11 18:57:47
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:jekl1f$t6p$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > wprowadzić z klawiatury. ZTCW -- tam nie ma w ogóle żadnej przeglądarki
    > internetowej a jedynie jest możliwość uruchamiania czegoś z wybranych

    Przeglądarki brak - z wynalazków używałem tylko youtube - tania klawiatura
    USB tam działa.

    --
    marfi