  • 51. Data: 2015-02-06 20:43:29
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 20:21 Czesław Wiśniak <c...@b...pl> pisze:

    > No nie, moim zdaniem ruscy sa gorsi pod tym wzgledem tylko nie maja
    > takich mozliwosci :)
    > Przynajmniej opinia publiczna w USA na wiecej moze sobie pozwolic niz u
    > sowietow.

    W ilości przewrotów, wywołanych wojen (niosących "demokrację"), zabitych
    cywilów liczonych od II WS przoduje na ruskimi USA - i to pewnie o rząd
    wielkości. Masz pewnie rację, że to przez to, że ruscy mieli mniejsze
    możliwości (słaba gospodarka).
    Pod względem swobód obywateli - obecnie nie ma chyba większego państwa
    policyjnego i rasistowskiego niż USA wszystko oczywiście dla dobra
    społeczeństwa.
    U nas w mediach jest nagonka na Ruskich i Putina, społeczeństwo jest
    otumanione, skończy się tak, że wystraszeni Francuzi i Niemcy dogadają się
    z Putinem a nasze "orły" jeszcze przez pół roku bez opamiętania będą na
    niego ujadać i cytując klasyka "robić USA la...kę"
    Jak zwykle dostaniemy po dupie.

    TG

  • 52. Data: 2015-02-06 21:27:39
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 6 lutego 2015 20:23:36 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    > mozliwosci :)
    > Przynajmniej opinia publiczna w USA na wiecej moze sobie pozwolic niz u

    Rosyjski rząd niczym nie różni się od reszty rządów. Każdy najbardziej demokratyczny
    rząd w przypadku gdy zabraknie mu pieniędzy na to co należy się ludziom, jeśli ludzie
    upomną się o swoje to wyśle na nich policję i wojsko.

  • 53. Data: 2015-02-06 21:50:21
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 6 lutego 2015 20:17:04 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > "W każdym cywilizowanym kraju świata" też mają w dupie obywateli.
    > Im dalej na zachód od Rosji - tym większe zakłamanie mediów i rządzących -
    > stąd może powstać mylne wyobrażenie, że "zachód" jest bardziej
    > cywilizowany niż dzika Rosja. Ale to tylko mylne wyobrażenie.
    > Wszędzie traktują szaraków jak mięso armatnie, a już szczególnie przoduje
    > w tym rząd USA.
    > Jeśli tylko uznają że jest szansa na powiększenie "strefy wpływów" - nie
    > mają problemu z wymordowaniem 1mln Irakijczyków i kilkudziesięciu tysięcy
> [...]

    Wojna to luksusowa sytuacja dla każdego rządu. Rządzący zwyczajnie spierdolą za
    granicę. Przy wojnie idzie ukryć wszystkie szwindle jakie zrobili. Wykańcza się
    niewygodnych. A po wygranej lub przegranej wojnie można dowolny kit wcisnąć szarakom
    żeby zapierdalali. I szaraki będą tyrali za damski chuj przy odbudowie kraju i
    cieszyli się że udało im się przeżyć. Europa zachodnia i środkowa złapała się na
    wojenną pułapkę. Zrobiło się tak że we wspólnej europie wojna jest niemożliwa. Wojna
    na Ukrainie to chyba najdziwniejsza wojna jak jest. Wychodzi że nie biorą w niej
    udziału państwa tylko jakieś prywatne armie finansowane przez tych co Ukrainą
    rządzili i tych co chcą rządzić. Jedni dostają wsparcie od Rosji która nie bierze
    czynnie udziału w wojnie, dostarcza tylko sprzęt. I robi to w celu utrzymania strefy
    wpływów. Z drugiej strony nowy ukraiński rząd i nowi oligarchowie wykorzystują
    majątek Ukrainy żeby Rosję pozbawić strefy wpływów na Ukrainie. Rosja na razie
    wygrywa bo dokąd trwają walki na Ukrainie, Ukraina nie wejdzie do UE i NATO z
    oczywistych względów. Walki mogą tam trwać dziesiątki lat. Rosja dodatkowo ujebała
    unię pro rosyjskim rządem jaki jest w Grecji po wyborach.

  • 54. Data: 2015-02-07 10:53:44
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Tak, w momencie gdy zacząłeś prymitywnie ROTFLowac, hehować i zarzucać mi
    > cokolwiek bez ładu i składu, stałeś się zwykłym chamem.

    Co mam sądzić o takim gogusiu jak ty, który rzuca tekst "Jedna baba drugiej
    babie" o kobiecie która tam mieszka 50 lat, a ja od ponad 10 przebywam tam
    2-3 miesiace każdego roku.
    Chciales byc "najmadrzejszym z calej wsi" swiatowcem :)?

    > Wstawiasz linki z innych pacyfikacji, gdy pisałem, że jedna konkretna,
    > zeszłoroczna w Rio była pokazówką -

    Sugerowales swoim tekstem (zaznaczylem duzymi literami), ktory cytuje nizej,
    ze kazda akcja tak wyglada:
    "Jasne, jedna baba drugiej babie. COŚ JAK zeszłoroczna pacyfikacja faveli
    da
    mare w Rio przed mundialem. Więcej pieprzenia niż rzeczywistych wydarzeń.
    Prędzej gnata przy ulicznym sporze wyciągnie rusek."
    Udowodnilem ci, ze w dupie byłeś i gówno widziałeś.
    Wstawione przeze mnie linki to odpowiedz na twoje twierdzenia
    Widac musisz sobie kupic bilet na dluzsza wycieczke :)

    >jaki tu związek imbecylu-turysto?

    Pięknie się prezentujesz. Właśnie o takich jak ty wczesniej pisalem w
    poscie:
    "Wystarczy, że czytam wpisy Polaków...." - wypisz wymaluj pasuje do ciebie.

    > Z jakiej dupy wyjąłeś TVN? Bo sam to oglądałeś w TVN? Owszem widziałem to
    > w TV ale byłem wtedy w Guarulhos zdecydowanie nie był to TVN, chwile
    > później jechałem taksówką wzdłuż mare gimbazo-wieśniaku. Tylko dlatego
    > tak to zapamiętałem i do razu mi się przypomniało.

    Moze z twojej ? Zwlaszcza, ze Guarulhos i favele do mare dzieli odleglosc
    500km.
    Szybko sie przemieszczasz skoro chwile pozniej juz tam byles. Najwyrazniej
    palcem po mapie, no ale w sumie jest to jakis sposob :)

    > A zresztą, po pierwszym ROTLFie należał ci sie PLONK możesz spierdalać.

    ROTFL to swietne podsumowanie na twoje rzucanie miesem. Wychowales sie w
    faveli "trojkat bermudzki" na warszawskiej pradze ?:)

  • 55. Data: 2015-02-07 12:25:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >W ilości przewrotów, wywołanych wojen (niosących "demokrację"), zabitych
    >cywilów liczonych od II WS przoduje na ruskimi USA - i to pewnie o rząd
    >wielkości.

    Jakieś wiarygodne źródła?

  • 56. Data: 2015-02-07 14:07:56
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 12:25:31 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    > Jakieś wiarygodne źródła?

    Wietnam. Zginęło 25% populacji Wietnamu. Na dodatek USA nie wygrało. Czasami nie
    liczby bezwzględne są ważne. 1/4 populacji. Nie jestem historykiem ale obstawiam ze
    Niemcom nie udało się zabić 1/4 Żydów jacy żyli w Europie.

  • 57. Data: 2015-02-07 17:01:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Feb 2015 05:07:56 -0800 (PST), k...@g...com

    > Wietnam. Zginęło 25% populacji Wietnamu.

    Oj, Wietnam to liczny kraj. 90 mln luda dzis.
    A zginelo ponoc 2 mln.

    >Na dodatek USA nie wygrało.

    Ale tu nie chodzilo o zadna "wygrana USA" czy zdobycie Wietnamu.
    Przypominam ze tam byla komunistyczna polnoc i
    kapitalistyczne/tradycyjne poludnie. I na tym poludniu zaczeli sie
    pojawiac "zielone ludziki".
    USA bronily poludniowego Wietnamu ... czy przed rewolucja, czy przed
    najazdem z polnocy to trudno ocenic. Poludnie krajem mlekiem i miodem
    plynacym nie bylo ... ale to by dzis trzeba starszych Wietnamczykow
    spytac, jak im sie zylo po tym, jak ich nie obronili.
    Mlodsi jakos lubia Warszawe, co akurat jest dwuznaczne ..

    Podobna sytuacja byla w Korei - gdyby nie "amerykanska wojna", to dzis
    bys Hyundaiem ani Kia nie jezdzil.

    Niedaleko lezy Kambodza, jej nikt nie pomogl, tam Pol Pot ponoc
    miliony wymordowal. Az sie Wietnam ulitowal i zaprowadzil zwykly
    socjalistyczy terror :-)

    W Rwandzie nie "pomagali" ... tam prawie milion ludzi sie wyrznelo.

    > Czasami nie liczby bezwzględne są ważne. 1/4 populacji. Nie jestem
    > historykiem ale obstawiam ze Niemcom nie udało się zabić 1/4 Żydów
    > jacy żyli w Europie.

    Ale starali sie. I mordowali milionami.

    J.

  • 58. Data: 2015-02-07 17:20:51
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 17:01:39 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > socjalistyczy terror :-)
    >
    > W Rwandzie nie "pomagali" ... tam prawie milion ludzi sie wyrznelo.

    Nie będę się upierał. Oglądałem jakiś program o wojnie w Wietnamie i tam padło że
    1/4.

  • 59. Data: 2015-02-07 17:29:03
    Od: k...@g...com

> [...]
    > socjalistyczy terror :-)
    >
    > W Rwandzie nie "pomagali" ... tam prawie milion ludzi sie wyrznelo.

    w zeszłym miesiącu w tv był fabularyzowany dokument zrobiony przez BBC o tym jak w
    jakiejś luksusowej willi omawiali ostateczne rozwiązanie kwestii żydowskiej. Oni
    ustalili jak te miliony zamordować w przerwie pomiędzy pierwszym a drugim daniem. No
    może nie do końca pomiędzy posiłkami ale daleko do tego nie było. Spory były na
    przykład takie że jak coś jakoś zapiszą to zbrodnie nie będą zgodne z konstytucją,
    ale jak by zapisać inaczej to nie naruszy konstytucji i innych przepisów.

  • 60. Data: 2015-02-07 18:02:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 12:25 Ghost <g...@e...com> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    > Jakieś wiarygodne źródła?

    Niestety - tylko internet:

    Najważniejsze Inwazje niosące "demokrację" w wykonaniu USA.
    Chiny 1945-46
    Korea 1950-53
    Chiny 1950-53
    Gwatemala 1954
    Indonezja 1958
    Kuba 1959-60
    Gwatemala 1960
    Kongo Belgijskie 1964
    Gwatemala 1964
    Republika Dominikańska 1965-66
    Peru 1965
    Laos 1964-73
    Wietnam 1961-73
    Kambodża 1969-70
    Gwatemala 1967-69
    Liban 1982-84
    Grenada 1983-84
    Libia 1986
    El Salvador 1981-92
    Nikaragua 1981-90
    Libia 1986
    Iran 1987-88
    Libia 1989
    Panama 1989-90
    Irak 1991-
    Kuwejt 1991
    Somalia 1992-94
    Chorwacja 1994 (wyłącznie tereny etnicznie serbskie)
    Bośnia 1995 (wyłącznie tereny etnicznie serbskie)
    Iran 1998 (airliner)
    Sudan 1998
    Afganistan 1998
    Jugosławia 1999
    Afganistan 2001-
    Pakistan 2003-
    Irak 2003
    Libia 2011-

    Ty podaj dla równowagi te w wykonaniu Rosji.

    TG